2024,04,20,12,11,02,00
چندراهی برق و محافظ ولتاژ>چندراهی برق هانت کی مدل SZN507

چندراهی برق هانت کی مدل SZN507

HuntKey SZN507 Power Strip

لطفا چند لحظه صبر کنید
کد محصول: 7552
هم اکنون موجود نیست
موجود شد خبرم کن
معرفی این محصول به دوستانتان
ویژگی های اصلی محصول
  • برند : هانت کی

  • نوع : چند راهی برق

  • تعداد پریزها : چهار عدد

  • طول کابل : 3 متر

  • دکمه روشن و خاموش : دارد

شرایط گارانتی و ارسال
  • در صورت هر گونه سوال ، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
  • -------
  • ارسال سریع 24 ساعته در تهران با هزینه 5 هزار تومان با امکان پرداخت هزینه درب منزل
  • در تهران قبل از ارسال هماهنگی صورت میپذیرد و مراحل ارسال به صورتی اس ام اسی اطلاع رسانی میگردد
  • ارسال هر روزه به شهرستان در صورت خرید قبل از ساعت 12 ظهر ، به غیر از پنج شنبه ها
  • پس از ارسال مرسولات شهرستان کد رهگیری پستی ، اس ام اس می گردد
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه 242 اصلی(اورجینال) می باشد
محصولات مشابه با این محصول
برند
هانت کی
نوع
چند راهی برق
تعداد پریزها
چهار عدد
طول کابل
3 متر
دکمه روشن و خاموش
دارد
محافظ داخلی
ندارد
پوشش محافظ کودک
دارد
پورت USB برای شارژ
دارد
تعداد پورت USB
دو عدد
مقاوم در برابر دما و آتش سوزی
خیر
مقاوم در برابر رطوبت
خیر
مقاوم در برابر گرد و غبار
خیر
نشانگر LED
ندارد
رنگ
سفید
ساخت
چین
گارانتی
3 ساله آونگ
ابعاد
30 × 70 × 340 میلی‌متر
مدل
SZN507
این محصول دارای 4 عدد پریز است که قابلیت پشتیبانی از انواع دوشاخه و سه‌شاخه را دارند؛ بنابراین برای اتصال دستگاه‌های مختلف به این چندراهی برق به هیچ نوع تبدیلی نیاز نخواهید داشت؛ درضمن پریزها از اتصالات مسی بسیار مرغوب بهره می‌برند که طول‌عمر بسیار خوبی هم دارند؛ همچنین فاصله‌ی بسیار خوب و مناسب بین پریزها، امکان اتصال دوشاخه و سه‌شاخه‌های بزرگ را برای شما امکان‌پذیر کرده است. بدنه‌ی SZN507 از پلاستیک باکیفیت و مرغوب ساخته شده و کابلی نرم و انعطاف‌پذیر دارد. برای روشن و خاموش کردن این چندراهی، به کشیدن دوشاخه‌ی آن از برق نیاز نیست؛ زیرا دارای یک کلید مجزا برای قطع و وصل جریان برق است که با استفاده از آن می‌توان کل چندراهی را خاموش و روشن کرد. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب هانت کی SZN507 وجود دو پورت USB است که به شما امکان می‌دهد انواع محصولات برقی و دستگاه‌هایی مانند گوشی موبایل، تبلت، دوربین و... را که از طریق رابط USB شارژ می‌شوند، به صورت هم‌زمان شارژ کنید. درکل می‌توان گفت که هانت کی SZN507 یک چندراهی برق بسیار باکیفیت با محافظ داخلی، 4 عدد پریز و دو پورت USB است که امکان اتصال انواع دوشاخه و سه‌شاخه و انواع دستگاه‌هایی را که از طریق USB شارژ می‌شوند برای شما فراهم می‌کند؛ بنابراین این محصول انتخابی ایده‌آل است برای افرادی که به یک چندراهی برق بسیار مطمئن برای اتصال دستگاه‌های مختلف نیاز دارند.
چندراهی‌های برق شرکت «هانت کی» با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا و امکانات منحصربه‌فرد توانسته‌اند تحولی عظیم در صنعت برق و الکترونیک ایجاد کنند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به استفاده از مدارهای نوین و هوشمند جهت محافظت از دستگاه‌های گران‌قیمت صوتی و تصویری، خانگی و صنعتی در برابر تغییرات ولتاژ و شدت‌جریان اشاره کرد؛ همچنین به‌کارگیری مواداولیه‌ی باکیفیت در فرایند تولید و انجام این مراحل در لابراتوارهای تاییدشده‌ی شرکت آلمانی TÜV، کیفیت برتر این محصولات را تضمین می‌کند. SZN507 یک چندراهی برق است که از سوی شرکت هانت‌کی طراحی و تولید شده است.
مرتب سازی:
ثبت نظر جدید
سوالات خود را درباره این محصول مطرح یا نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید:

اینترنتی یا تلفنی، تهران یا شهرستان، فرقی نمی کند. ما در کمتر از 24 ساعت محصول شما را برایتان ارسال می کنیم. و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر روزهای کاری در خدمتتون هستیم که به تمام سوالات شما در هر زمینه ای پاسخگو باشیم. همچنین  تمام محصولات 3 روز گارانتی تعویض دارند
در تهران سیستم یکپارچه ای راه اندازی شده است که کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد. در تهران در صورت خرید 5 محصول متفاوت که جمع مبلغشان بیش 100 هزار تومان باشد هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
همچنین شما می توانید هزینه محصولات را پس از دریافت درب منزل به همکار تحویل پرداخت نمایید و یک خرید خوب را در سایت تجربه نمایید. برای مشتریان عزیز شهرستانی نیز کلیه سفارشات تا24 ساعت بعد، تحویل پست می شود و شماره رهگیری مرسوله برای شما پیامک می شود.
در صورتی که محصول خریداری شده آن چیزی نباشد که در توضیحات کالا آمده است طی 48 ساعت مورد را با تماس تلفنی به ما اطلاع دهید تا کالای جایگزین برای شما ارسال شود یا هزینه شما برگشت داده  شود(هزینه محصول + هزینه ارسال)
در نظر داشته باشید تیم پشتیبانی فروشگاه در تمامی مراحل آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات شماست ادامه مطلب...

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند
آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت