2024,04,19,09,04,23,00
آرایشی و بهداشتی خانم ها>روغن ارایشی و بهداشتی حاوی روغن شتر مرغ CHOOTA OSTTRICH IOL

روغن ارایشی و بهداشتی حاوی روغن شتر مرغ CHOOTA OSTTRICH IOL

لطفا چند لحظه صبر کنید
کد محصول: 4537
هم اکنون موجود نیست
موجود شد خبرم کن
معرفی این محصول به دوستانتان
ویژگی های اصلی محصول
  • سرشار از امگا 3.6.9

  • مناسب برای درمان ترک و چروک و ضایعات پوستی , خشکی لب , ترمیم زخم بستر

  • تاریخ انقضا 10/1/1396

  • زیبایی , لطافت پوست , رشد مو

  • دارای شماره پروانه بهداشتی : 9-1000-32

  • مفید برای روماتیسم ، آرتروز و دردهای عظلانی

  • اطلاعات کامل در قسمت توضیحات

شرایط گارانتی و ارسال
  • در صورت هر گونه سوال ، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
  • -------
  • ارسال سریع 24 ساعته در تهران با هزینه 5 هزار تومان با امکان پرداخت هزینه درب منزل
  • در تهران قبل از ارسال هماهنگی صورت میپذیرد و مراحل ارسال به صورتی اس ام اسی اطلاع رسانی میگردد
  • ارسال هر روزه به شهرستان از طریق پست سفارشی یا پیشتاز
  • پس از ارسال مرسولات شهرستان کد رهگیری پستی ، اس ام اس می گردد
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه 242 اصلی(اورجینال) می باشد
محصولات مشابه با این محصول

توضیحات کلی محصول

مشخصات
برند CHOOTA
مدل اسانس دار
جنس طبیعی
رنگ سفید
سایز جعبه cm 2.5 x 5 x 11
سایز محصول cm 2.5 x 5 x 11
وزن 75 گرم
تعداد در پکیج 1 عدد

طریقه مصرف:

پوست خود را با آب ولرم و صابون شستشو داده و روزانه 1 الی 2 مرتبه مقداری از روغن را به پوست خود آغشته کرده و به طرف بالا به آرامی ماساژ دهید، واز قرار گرفتن مستقیم در معرض سیستم تهویه مطبوع خودداری کنید. طول دوره درمان حداقل 3 ماه میباشد.  از این محصول به جای کرم های روزانه پوست جهت سلامت هر چه بیشتر و رطوبت پوست استفاده نمایید.  

تاریخچه شتر مرغ نشان می دهد که روغن شتر مرغ بخش بزرگی از طب بومیان بوده است. ایرانان، مصریان و رومی های باستان از روغن شتر مرغ به دو منظور زیبایی و دارویی در درمان زخم، سوختگی، اگزما پسوریازیس، خشکی پوست، مو و تسکین دردهای مفصلی و عضلانی و در مجموع روغن شتر مرغ را جهت درمان و مدیریت درد و نیز تمام بیماریهای طبیعی پوست خود استفاده می کردند.
مطالعات و تحقیقات بر روی روغن شتر مرغ اثبات کرده است که این روغن جهت کاهش التهاب، درد،التیام و بازسازی پوست بسیار مفید است.
روغن شتر مرغ به علت دارا بودن اسیدهای چرب ضروری امگا ۳و۶و۹ که مورد نیاز بدن انسان است و بدن قادر به ساختن این اسید های چرب ضروری نیست و باید روزانه از بیرون بدن تامین شود. این اسید های چرب برای تقسیم ،بهبود و رشد سلولی پوست لازم است. روغن شترمرغ یکی از شگفت انگیز ترین روغن های جهان است که به علت ریز مولکول بودن تقریبا شبیه اسیدهای چرب در پوست انسان است و نیز به جهت دمای ذوب پایین با سرعت  فوق العادهای بدون چربی دادن به پوست ،جذب بدن می شودو منافذ پوست را مسدود نمی کند.
لازم به ذکر است روغن شتر مرغ غنی از اکسیژن است و به همین علت است که در محل مورد استفاده و یا صدمه دیده باعث افزایش گردش جریان خون می شود. در حقیقت روغن شتر مرغ رازی از رازهای آفرینش است چرا که تنها روغن ریزمولکولی است که هم در تسکین و مدیریت درد و هم در امداد رسانی و بازسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. اثر بخشی روغن شتر مرغ بستگی به عوامل متعدد از جمله سن،وزن و نیاز بیمار دارد.
زیبایی و بازسازی پوست:
می دانید که به طور معمول هیچ درمانی برای بیماریهای پوستی شناخته شده از قبیل اگزما و پسوریازیس وجود ندارد اما این بیماریها می توانند با مصرف روغن شتر مرغ بهتر مدیریت شوند و با توجه به سه عامل سن، وزن و نیاز بیمار اثر بخشی روغن جهت بازسازی پوست و نفوذ عمقی در بین لایه های پوست که هر کدام وظیفه ای خاص به شرح زیر به عهده دارند حدود ۷۵ روز زمان لازم است و باید با در نظر گرفتن ۳ عامل کلیدی فوق هر کسی دوز مصرف خود را مشخص کند.
صابون روغن شترمرغ با خواص شگفت انگیز ریز مولکولی خود قادر به باز کردن منافذ عمقی پوست است و نیز باعث پاکسازی سطح پوست می شود.
صابون روغن شتر مرغ به جهت دارا بودن اسیدهای چرب ضروری امگا ۳،۶و۹ دارای خواص آنتی باکتریال، ضد التهابی و احیا کنندگی پوست جدید و باعث از بین رفتن خشکی و خارش پوست می شود و همچنین موجب نرمی ، لطافت و رطوبت رسانی و شفافیت پوست می شود.

روغن 100 % طبیعی شترمرغ اسانس دار | pure & natural Ostrich Oil
کرم ویتامینه چوتا حاوی روغن شتر مرغ | Choota ostrich oil
صابون روغن شتر مرغ به عنوان کاهش دهنده عوارض پوستی نظیر کک و مک، جوش های سر سیاه ، مناسب جهت انواع پوست و مشخصا جهت پوست های خشک و حساس، جوان سازی پوست، شفاف کننده پوست، کمک به کاهش چین و چروک پوست مصرف می شود.
نحوه مصرف روزانه بدین صورت است که جهت دست و صورت ۲ مرتبه در روز و برای بدن در هر بار استحمام انجام می شود. حداقل زمان جهت دست و صورت ۱ دقیقه و برای بدن۳ دقیقه کف صابون بر روی پوست بماند و سپس آبکشی کنید. بهتر است پس از استفاده از صابون، روغن شتر مرغ را جهت جوان سازی و خواص شگفت انگیز و معجزه گر آن استفاده شود روغن شتر مرغ همان گونه که پیشتر توضیح داده شد و به دو منظور زیبایی و دارویی استفاده می شود (این روغن جهت تشخیص، درمان و پیشگیری نیست) که در زیر برخی از موارد استفاده این روغن شگفت انگیز ارائه می شود:
روغن شتر مرغ برای امداد و تسکین دردهای مزمن مثل، آرتروز و روماتیسم سندروم تونل و کارپال گردن و کمر درد سیاتیک درد اسپاسم و عضلات آماس کیسه های مفصلی در ماهیچه (عضله) سردرد سینوس و میگرن هموروئید (بواسیر) و مناسب جهت ورزشکاران به کار می رود.

 

مرتب سازی:
ثبت نظر جدید
سوالات خود را درباره این محصول مطرح یا نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید:

اینترنتی یا تلفنی، تهران یا شهرستان، فرقی نمی کند. ما در کمتر از 24 ساعت محصول شما را برایتان ارسال می کنیم. و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر روزهای کاری در خدمتتون هستیم که به تمام سوالات شما در هر زمینه ای پاسخگو باشیم. همچنین  تمام محصولات 3 روز گارانتی تعویض دارند
در تهران سیستم یکپارچه ای راه اندازی شده است که کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد. در تهران در صورت خرید 5 محصول متفاوت که جمع مبلغشان بیش 100 هزار تومان باشد هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
همچنین شما می توانید هزینه محصولات را پس از دریافت درب منزل به همکار تحویل پرداخت نمایید و یک خرید خوب را در سایت تجربه نمایید. برای مشتریان عزیز شهرستانی نیز کلیه سفارشات تا24 ساعت بعد، تحویل پست می شود و شماره رهگیری مرسوله برای شما پیامک می شود.
در صورتی که محصول خریداری شده آن چیزی نباشد که در توضیحات کالا آمده است طی 48 ساعت مورد را با تماس تلفنی به ما اطلاع دهید تا کالای جایگزین برای شما ارسال شود یا هزینه شما برگشت داده  شود(هزینه محصول + هزینه ارسال)
در نظر داشته باشید تیم پشتیبانی فروشگاه در تمامی مراحل آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات شماست ادامه مطلب...

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند
آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت