2024,04,20,15,36,10,00
پیش فرض محصولات>هارد اکسترنال 2 ترابایت adata مدل Adata HM900 External Hard Drive - 2TB

هارد اکسترنال 2 ترابایت adata مدل Adata HM900 External Hard Drive - 2TB

لطفا چند لحظه صبر کنید
کد محصول: 4509
هم اکنون موجود نیست
موجود شد خبرم کن
معرفی این محصول به دوستانتان
ویژگی های اصلی محصول
  • دارای کلید بک آپ ، قابلیت رمزگذاری و سیستم خنک کننده

  • سازگار با سیستم عامل‌های Windows 2000 above, Mac

  • ظرفیت 2 ترابایت با رابط usb3

  • دارای حسگر ضدشوک G-Shock

  • سرعت انتقال بالا، ظرفیت ذخیره سازی بالا

  • اطلاعات کامل در قسمت توضیحات

شرایط گارانتی و ارسال
  • در صورت هر گونه سوال ، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
  • -------
  • ارسال سریع 24 ساعته در تهران با هزینه 5 هزار تومان با امکان پرداخت هزینه درب منزل
  • در تهران قبل از ارسال هماهنگی صورت میپذیرد و مراحل ارسال به صورتی اس ام اسی اطلاع رسانی میگردد
  • ارسال هر روزه به شهرستان از طریق پست سفارشی یا پیشتاز
  • پس از ارسال مرسولات شهرستان کد رهگیری پستی ، اس ام اس می گردد
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه 242 اصلی(اورجینال) می باشد
محصولات مشابه با این محصول

توضیحات کلی محصول

مشخصات
برند Adata
مدل hm900
جنس pvc
رنگ  مشکی
سایز محصول cm 190 x 121 x 36.5
وزن 842 گرم
محتویات پکیج هارد اکسترنال ، کابل USB دفترچه راهنما ، آداپتور برق AC
مشخصات فنی
ظرفیت 2 ترابایت
نوع حافظه دسکتاپ
نوع اتصال باسیم
نوع رابط USB 2.0 , USB 3.0
سایز هد 3.5 اینچ
سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه
سرعت انتقال داده‌ها با رابط USB 3.0 با حداکثر سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و با رابط USB 2.0 با سرعت حداکثر 480 مگابیت بر ثانیه
مقاوم در برابر آب  
مقاوم در برابر ضربه  
مقاوم در برابر شوک  
مقاوم در برابر لغزش  
مقاوم در برابر خش  
مقاوم در برابر گرد و غبار  
باتری  
نشانگر LED  
منبع تغذیه آداپتور برق AC
سازگار با سیستم‌عامل‌های Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP
سایر قابلیت‌ها دارای حسگر ضدشوک G-Shock
دارای دکمه اختصاصی بکاپ گیری
دارای قابلیت رمزگذاری 256 بیتی AES

 

هارددیسک اکسترنال hm900، محصول سال 2015 شرکت ای‌دیتا (Adata) است. این محصول، یک هارددیسک رومیزی یا اصطلاحا دسکتاپی است که می‌توان آن‌را جایگزینی برای مدل موفق Nobility NH03 همین شرکت دانست. hm900 با ظاهری زیبا تولید شده‌است تا زیبایی‌بخش میزکار منزل یا محل کارتان باشد. این هارددیسک به صورتی طراحی شده‌است که به طور عمودی روی میز قرار می‌گیرد؛ اما می‌توان از آن به صورت افقی (خوابیده) هم استفاده کرد و مشکلی در عملکرد صحیح دستگاه به وجود نخواهد آمد؛ درست مشابه کنسول‌های بازی نسل جدید که دو پوزیشن قابل استفاده هستند. برای تامین برق مورد نیاز هارددیسک، باید از یک آداپتور برق خارجی همراه دستگاه استفاده کنید و کابل USB رابط، تنها برای انتقال داده مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کابل USB و رابط آن در هارددیسک، از نوع USB 3.0 هستند و می‌توانند با حداکثر سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه، داده‌های شما را بین کامپیوتر و هارددیسک جابجا کنند. ای‌دیتا در hm900 از حسگر ضدشوکی که در هارددیسک اکسترنال قابل حمل HD720 استفاده کرده‌بود، بهره گرفته‌است تا به کمک آن، این محصول بتواند از خودش و داده‌های کپی‌شده در برابر شوک‌های وارده محافظت کند. LED قرار گرفته در پنل جلویی دستگاه می‌تواند با روشن‌شدن و چشمک‌زدن به رنگ‌های مختلف، شما را از وضعیت هارددیسک و حسگر آن مطلع کند. در پنل جلویی هارددیسک، دکمه‌ای برای بکاپ‌گیری سریع قرار داده‌ شده‌است تا بتوان به سادگی و بدون درگیر شدن با تنظیمات پیچیده، از اطلاعات مهم کامپیوتر نسخه پشتیبان تهیه و در مکانی امن از آن‌ها مراقبت کرد. قابلیت خوب دیگری که در هارددیسک hm900 وجود دارد، امکان رمزگذاری 256 بیتی از نوع AES است. این نوع رمزگذاری و کیفیت Encoding داده‌ها آن‌قدر بالا است که می‌توانید آسوده‌خاطر باشید که کلید دسترسی به داده‌هایتان تنها در اختیار خودتان است و بس. این هارددیسک رومیزی در چهار ظرفیت دو، سه، چهار و شش ترابایت تولید شده‌است و می‌تواند گاوصندوق امنی برای اطلاعات گران‌بهای شما باشد.

 

 

هارد اکسترنال
 
هارددیسک ADATA Nobility NH03 یک هارددیسک اکسترنال است که به کامپیوتر دارای پورت USB 2.0 یا USB 3.0 شما وصل می‌شود و فضای ذخیره‌سازی زیادی را برای نیازهای آرشیوی تان فراهم می‌کند. اگر فکر می‌کنید که این ویژگی، وظیفه‌ی هر هارددیسک اکسترنال است و بابت انجام دادن این وظیفه، نمی‌توان به تحسین این محصول پرداخت، کاملا درست فکر می‌کنید! اما باید به این نکته هم توجه کنید که ADATA در این هارددیسک از فناوری رمزنگاری پیشرفته‌ی 256 بیتی AES برای امنیت بیشتر اطلاعات استفاده کرده‌است. همچنین یک مجموعه‌ی نرم‌افزاری شامل برنامه‌ها‌ی HDDtoGo و OStoGO و همچنین PCCloneEx و TurboHDD هم ضمیمه‌ی hm900 شده‌اند که می‌توان آنها را در مجموع، یک آپگرید نرم‌افزاری برای افزایش سرعت خوانده شدن اطلاعات از روی هارددیسک دانست.
هارد اکسترنال
 
بهترین نکته‌ی هارددیسک‌های ای‌دیتا (ADATA)، قیمت مناسب‌شان است که ارزش خرید بالایی را با توجه به کیفیت‌شان ایجاد می‌کند. سری hm900 در ظرفیت‌های دو، سه و چهار ترابایت تولید شده‌است. همان‌طور که در جریان هستید، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هارددیسک‌های اکسترنال، قابلیت حمل‌ونقل (Portability) راحت و آسان آنها است. آنجا که صحبت از قابلیت حمل‌ونقل به میان می‌آید، بیشتر کاربران یک‌راست به سراغ جدول مشخصات می‌روند و به دنبال وزن دستگاه می‌گردند. وزن هارددیسک hm900 حدود هشتصد گرم است. درست است که هارددیسک hm900 برای جابجا کردن به‌وسیله‌ی کوله‌ پشتی یا کیف دستی آن‌چنان مناسب نیست. اما اگر واقعا به جابجا کردن هارددیسک‌تان نیاز دارید، حمل‌ونقل این هارددیسک آن‌ قدرها هم مایه‌ی عذاب و ناراحتی نیست. همچنین ممکن است صحبت از کابل‌های ارتباطی دستگاه هم مطرح شود. هارددیسک hm900 برق مورد نیاز خود را به‌وسیله‌ی یک آداپتور برق تامین می‌کند. این مساله می‌تواند برای افرادی که هارددیسک خود را همواره به همراه دارند مشکل‌ساز شود. زیرا همیشه و همه‌جا نمی‌توان به پریز دیواری برق دسترسی داشت.
هارد اکسترنال
 
در پنل جلویی هارددیسک Nobility NH03 یک عدد LED آبی‌رنگ وجود دارد که در زمان وصل‌شدن به کامپیوتر و انتقال اطلاعات به صورت چشمک‌زن درخواهد آمد. دکمه‌ی دیگری برای بکاپ‌گیری سریع در این پنل به چشم می‌خورد که با یک‌بار فشردن، از تمامی اطلاعات کامپیوتر روی هارددیسک نسخه‌ی پشتیبان تهیه می‌کند. در قسمت پشتی دستگاه، پورت USB و ورودی برق وجود دارد و همچنین با یک سوییچ دوحالته روبرو هستیم که برای روشن/خاموش کردن دستگاه به‌کار می‌رود. نمای کناری hm900 کاملا مات است و ظاهر جذابی به این هارددیسک داده‌ است. این بدنه به شما اجازه می‌دهد تا از هارددیسک‌تان هم به‌صورت ایستاده و هم به‌صورت خوابیده استفاده کنید. اگر از نمای کناری به hm900 نگاه کنید، روی دو خط مستقیمی که به‌صورت ضربدری، گوشه‌های بدنه‌ی مستطیلی هارددیسک را به هم وصل‌می‌کنند، شیارهایی مشاهده خواهید کرد که در حکم ورودی و خروجی هوا به درون دستگاه هستند و همچنین هوای گرم درون هارددیسک را خارج می‌کنند. به این ترتیب، تهویه‌ی مناسبی برای عملکرد بهینه‌ی هارددیسک فراهم می‌شود. درون جعبه‌ی hm900 قطعات جانبی آنچنانی وجود ندارد. اما آنچه که درون جعبه‌ی این هاردیسک با آن مواجه خواهید شد، بیشتر از آن چیزی است که سایر شرکت‌ها ارائه می‌دهند. یک کابل USB 3.0 و آداپتور برق تمام آن چیزی است که علاوه بر خود هارددیسک، درون جعبه‌ وجود دارد.

 

هارد اکسترنال 2 ترابایت adata مدل Adata HM900 External Hard Drive - 6TB
توضیحات نشانگر LED
رنگ آبی ثابت: روشن بودن هارددیسک
رنگ آبی چشمک‌زن: انتقال داده
رنگ قرمز چشمک‌زن: فعال شدن حسگر G Shock
رنگ قرمز ثابت: بروز خطا

 

مرتب سازی:
ثبت نظر جدید
سوالات خود را درباره این محصول مطرح یا نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید:

اینترنتی یا تلفنی، تهران یا شهرستان، فرقی نمی کند. ما در کمتر از 24 ساعت محصول شما را برایتان ارسال می کنیم. و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر روزهای کاری در خدمتتون هستیم که به تمام سوالات شما در هر زمینه ای پاسخگو باشیم. همچنین  تمام محصولات 3 روز گارانتی تعویض دارند
در تهران سیستم یکپارچه ای راه اندازی شده است که کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد. در تهران در صورت خرید 5 محصول متفاوت که جمع مبلغشان بیش 100 هزار تومان باشد هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
همچنین شما می توانید هزینه محصولات را پس از دریافت درب منزل به همکار تحویل پرداخت نمایید و یک خرید خوب را در سایت تجربه نمایید. برای مشتریان عزیز شهرستانی نیز کلیه سفارشات تا24 ساعت بعد، تحویل پست می شود و شماره رهگیری مرسوله برای شما پیامک می شود.
در صورتی که محصول خریداری شده آن چیزی نباشد که در توضیحات کالا آمده است طی 48 ساعت مورد را با تماس تلفنی به ما اطلاع دهید تا کالای جایگزین برای شما ارسال شود یا هزینه شما برگشت داده  شود(هزینه محصول + هزینه ارسال)
در نظر داشته باشید تیم پشتیبانی فروشگاه در تمامی مراحل آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات شماست ادامه مطلب...

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند
آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت