2024,04,19,03,28,42,00
آرایشی بهداشتی>بالشتک طبی آترین مدل هلیکال

بالشتک طبی آترین مدل هلیکال

لطفا چند لحظه صبر کنید
کد محصول: 3871
هم اکنون موجود نیست
موجود شد خبرم کن
معرفی این محصول به دوستانتان
ویژگی های اصلی محصول
  • نام محصول : بالشتک طبی آترین مدل هلیکال

  • قابلیت کمپرس گرم و سرد و رایحه درمانی

  • دچار پوسیدگی وفساد نمی شود

  • داخل بالشت از هسته نا بارور گیلاس پر شده

  • انعطاف پذیری کامل و حفظ انحنای اعضای بدن

  • جلوگیری و درمان دردهای عظلانی

  • با رویه کتان قابل شستشو با دست یا در ماشین لباس شویی

  • اطلاعات کامل در قسمت توضیحات

شرایط گارانتی و ارسال
  • در صورت هر گونه سوال ، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
  • -------
  • ارسال سریع 24 ساعته در تهران با هزینه 5 هزار تومان با امکان پرداخت هزینه درب منزل
  • در تهران قبل از ارسال هماهنگی صورت میپذیرد و مراحل ارسال به صورت اس ام اسی اطلاع رسانی میگردد
  • ارسال هر روزه به شهرستان در صورت خرید قبل از ساعت 12 ظهر ، به غیر از پنج شنبه ها
  • پس از ارسال مرسولات شهرستان کد رهگیری پستی ، اس ام اس می گردد
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه 242 اصلی(اورجینال) می باشد
محصولات مشابه با این محصول

توضیحات کلی محصول

مشخصات
برند آترین
مدل هلیکال
جنس طبیعی
رنگ قرمز
سایز جعبه cm 30 x 13 x 7
سایز محصول cm 50 x 10 x 3
وزن 1111 گرم
تعداد در پکیج 1 عدد

 

با لشتک طبی آترین برآمده از دل طبیعت،با استفاده از هسته های اُرگانیک ، فرآوری شده و نابارور گیلاس(برگزیده از خانواده Cerasus) و پوششی مخصوص از الیاف طبیعی گیاه کتان،جهت گرمادرمانی(کمپرس گرم)،کمپرس سرد و رایحه درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.
هسته های نابارور گیلاس با استفاده از ماشین آلات پیشرفته مراحل غبارزدایی،شستشو و خشک شدن را طی نموده و سپس وارد مرحله نهایی فرآوری می گردند و پس از چندین مرحله فرآیندها ی مکانیزه ، هسته های فرآوری شده گیلاس قابلیت ویژه نگهداری و رهاسازی گرما و سرما را خواهند یافت.
هسته های ارگانیک ، فرآوری شده و نابارور گیلاس درون پوششی از الیاف طبیعی گیاه کتان بسته بندی شده و بالشتک طبی آترین آماده استفاده در هر نوع مایکروویو و فریزر می گردد و به دفعات نامحدود می توان آن را گرم یا سرد و شستشو نمود
گرمادرمانی (کمپرس گرم) کافیست بالشتک طبی آترین را به مدت 3 دقیقه درون مایکروویو با توان 700 وات(یا بالاترین درجه مایکروویو) و یا درون ظروف مخصوص نسوز در اجاق گازهای معمولی به مدت 15 دقیقه قرار داده ، تا از گرمای مطبوع و ماندگار آن برای حداقل 45 دقیقه بهره مند شوید،همچنین در صورت عدم دسترسی به مایکروفر یا اجاق گاز ، می توان از دیگر وسایل گرمایشی نظیرشوفاژ یا بخاری (بارعایت احتیاط های جانبی) جهت گرم کردن بالشتک طبی آترین استفاده نمود.
گرمای نفوذ یافته به هسته های ارگانیک ،فرآوری شده و نابارور گیلاس در بالشتک طبی آترین،پس از تماس و فرم گرفتن با هر کدام از اعضای بدن ، به آن عضو منتقل شده و گرمای طولانی آن باعث التیام و تسکین سریع درد وناراحتی می گردد.
گرفتگی های عضلانی، درد مفاصل، کشیدگی گردن، کمردرد ، آرتریت ،دیسک کمر، دردهای قاعدگی، سردرد، کرامپ معده، کولیک شیرخواران، سینوزیت، رگ به رگ شدن ، سرمازدگی ،روماتیسم ودرد زانو همگی با استفاده از گرمای آرامش بخش بالشتک طبی آترین تسکین می یابند.
یکی از مزایای استفاده از بالشتک طبی آترین نسبت به کیسه های آب گرم،عدم خطر سوختگی و تاول زدن بوده و همچنین چون برخلاف کیسه های آب گرم سردتر از دمای محیط نمی شود،هرگز احساس سردشدن و رطوبت برای مصرف کننده ایجاد نمی کند.
همچنین بالشتک طبی آترین برای افراد مسن و کودکان جهت گرم نمودن بستر خواب در شبهای سرد زمستان ونیز گرم کردن دستها و پاها بسیار ایده آل می باشد
کمپرس سردبالشتک طبی آترین را می توان به عنوان کمپرس سرد استفاده نمود.کافیست آن را درون یک کیسه پلاستیکی(جهت خشک نگه داشتن) و به مدت حداقل 45 دقیقه در فریزر قرار داده، سپس از آن به عنوان کمپرس سرد در بهبود آسیب دیدگی وکبودی ورزشکاران ، التهاب محل گزش حشرات و تب بهره برد
رایحه درمانی با توجه به قابل شست و شو بودن بالشتک طبی آترین ،استفاده از آن در رایحه درمانی(آروماتراپی)بسیار ایده آل می باشد.هسته های حرارت دیده گیلاس اگرچه عطر دلپذیر طبیعی دارند،اما می توان پس از گرم نمودن بالشتک طبی آترین در مایکروفر،در هر نوبت چند قطره از مواد روغنی و معطر مورد نظر را با آب رقیق و سپس بالشتک طبی آترین را به آن آغشته نموده و روی موضع آسیب دیده قرار داد و یا آن را استنشاق کرد.به عنوان مثال رایحه لاوندر برای کمک به آرامش و تسکین استرس و یا اکالیپتوس جهت بهبود سرماخوردگی و گرفتگی بینی توصیه می گردد
 


دیگر مزایای بالشتک طبی آترین:
قابل شستشو بودن
قابلیت منحصر به فرد بالشتک طبی آترین نسبت به دیگر بالشتکهای مشابه طبیعی (مثل بالشتکهای گندم،برنج و ...) این است که دچار پوسیدگی وفساد نمی شود و نیز می توان آن را به دفعات مورد شستشو قرار داد.کافیست آن را مستقیما درون کیسه محافظ پارچه ای دیگری گذاشته(به منظور اطمینان بیشتر جهت جلوگیری از پاره شدن پارچه بالشتک)و در ماشین لباسشویی با آب حدود 40 درجه سانتیگراد قرار داد.
گرمای   طولانی
هسته های گیلاس نسبت به سایر موارد مشابه طبیعی (گندم،برنج و ...)بزرگتر بوده و گرما را برای مدت زمان طولانی تری نگهداری می نمایند.این ویژگی سبب می گردد تا بالشتک طبی آترین در مقایسه با سایربالشتکهای مشابه گرمای بیشتر و طولانی تری داشته باشد.
بدون حساسیت و آلرژی
سایر بالشتک های مشابه طبیعی، از خود ذرات ریز و عوامل قارچ زا خارج می کنند و هرچه بیشتر مورد استفاده قرار گیرند، بیشتر آسیب دیده و ذرات ریز آنها در هوا پراکنده می شوند که منجر به بیماری های سینوسی و آلرژی ها می گردند.اما بالشتک طبی آترین، دارای هسته های فرآوری شده و محکمی بوده و با استفاده بیشتراز آن، کیفیت آنها تنزل نمی یابد و گرد و غبار و ذرات ریز قارچ زا خارج نمی کنند.

بالشتک طبی آترین توسط پزشکان متخصص در رشته های روماتولوژی،ارتوپدی،طب فیزیکی،آروماتراپی، زیبایی،طب سوزنی و فیزیوتراپی توصیه شده است.همچنین بالشتک طبی آترین توسط پرستاران و متخصصین ماساژدرمانی در تسکین دردهای عضلانی و بهبود حال بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

روش استفاده از گرما
مایکروویو :کافیست بالشتک طبی آترین را تنها به مدت 3 دقیقه در مایکروویو با قدرت 700 وات قرار دهید.
اجاق گاز معمولی: ابتدا بالشتک طبی آترین را داخل ظرف مخصوص نسوز در دمای حدود 150 درجه سانتیگراد و به مدت زمان 15 دقیقه تحت گرما قرار داده ، سپس به منظور توزیع مناسب گرما در تمام نقاط بالشتک، باگذشت نیمی از زمان مذکور آن را برگردانید.
روش استفاده از سرما
بالشتک طبی آترین را درون یک کیسه پلاستیکی به مدت حداقل 45 دقیقه در فریزر قرار دهید.
روش شستشو
روش دستی: بالشتک طبی آترین را در آب 40 درجه سانتیگراد با دست مورد شستشو قرار داده و آن را جهت خشک شدن آویزان نمایید.
ماشین لباسشویی: بالشتک طبی آترین را درون کیسه ی محافظ پارچه ای قرار داده و سپس در ماشین لباسشویی با آب حدود 40 درجه سانتیگراد قرار دهید و قبل از استفاده حتما آن را خشک نمایید.
توصیه های مهم
• از گرم کردن مجدد بالشتک طبی آترین ،پیش از سرد شدن کامل آن پرهیز نمایید.
• جهت جلوگیری از خشکی بیش از حد هسته ها،گهگاه با لشتک طبی آترین را با آب مرطوب نمایید.
• محل دوخت بالشتک طبی آترین را مرتبا بررسی نمایید

مرتب سازی:
ثبت نظر جدید
سوالات خود را درباره این محصول مطرح یا نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید:

اینترنتی یا تلفنی، تهران یا شهرستان، فرقی نمی کند. ما در کمتر از 24 ساعت محصول شما را برایتان ارسال می کنیم. و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر روزهای کاری در خدمتتون هستیم که به تمام سوالات شما در هر زمینه ای پاسخگو باشیم. همچنین  تمام محصولات 3 روز گارانتی تعویض دارند
در تهران سیستم یکپارچه ای راه اندازی شده است که کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد. در تهران در صورت خرید 5 محصول متفاوت که جمع مبلغشان بیش 100 هزار تومان باشد هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
همچنین شما می توانید هزینه محصولات را پس از دریافت درب منزل به همکار تحویل پرداخت نمایید و یک خرید خوب را در سایت تجربه نمایید. برای مشتریان عزیز شهرستانی نیز کلیه سفارشات تا24 ساعت بعد، تحویل پست می شود و شماره رهگیری مرسوله برای شما پیامک می شود.
در صورتی که محصول خریداری شده آن چیزی نباشد که در توضیحات کالا آمده است طی 48 ساعت مورد را با تماس تلفنی به ما اطلاع دهید تا کالای جایگزین برای شما ارسال شود یا هزینه شما برگشت داده  شود(هزینه محصول + هزینه ارسال)
در نظر داشته باشید تیم پشتیبانی فروشگاه در تمامی مراحل آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات شماست ادامه مطلب...

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند
آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت