2024,04,20,16,18,20,00
وسایل بادی>تخت خواب دو نفره بادی طرح ویو اینتکس Intex 66958

تخت خواب دو نفره بادی طرح ویو اینتکس Intex 66958

لطفا چند لحظه صبر کنید
کد محصول: 3161
هم اکنون موجود نیست
موجود شد خبرم کن
معرفی این محصول به دوستانتان
ویژگی های اصلی محصول
  • نام محصول : تخت بادی دو نفره دو رنگ اینتکس Intex 64408

  • دارای پمپ باد برقی متصل به بدنه

  • مناسب برای استفاده خانگی

  • جنس رویه آن از مخمل و ضد عرق

  • سبک و قابلیت حمل و نقل آسان

  • بسیار مفید برای سلامت ستون فقرات

  • دارای حفره های عرضی برای راحتی بیشتر در استراحت

  • تخت خواب دونفره بادی با رویه مخملی و دوخت کامفورت

  • به همراه ساک حمل

  • مناسب برای تمام سنین

  • اطلاعات کامل در قسمت توضیحات

شرایط گارانتی و ارسال
  • در صورت هر گونه سوال ، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
  • -------
  • ارسال سریع 24 ساعته در تهران با هزینه 5 هزار تومان با امکان پرداخت هزینه درب منزل
  • در تهران قبل از ارسال هماهنگی صورت میپذیرد و مراحل ارسال به صورت اس ام اسی اطلاع رسانی میگردد
  • ارسال هر روزه به شهرستان در صورت خرید قبل از ساعت 12 ظهر ، به غیر از پنج شنبه ها
  • پس از ارسال مرسولات شهرستان کد رهگیری پستی ، اس ام اس می گردد
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه 242 اصلی(اورجینال) می باشد
محصولات مشابه با این محصول

توضیحات کلی محصول

مشخصات
برند Intex
مدل 66958
توان تا 273 کیلوگرم
جنس جنس رویه:PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری:PVC
جنس کف:PVC دولایه
رنگ کرم مشکی
سایز جعبه cm ---
سایز محصول cm 203 x 153 x 46
وزن 12 کیلوگرم
کشور سازنده چین تحت لیسانس آمریکا
تعداد در پکیج 1 عدد
ابعاد
ابعاد این محصول عبارت است از 2 متر طول، 156 سانتی متر عرض و ارتفاع حدود نیم متری که همانند سایر کالا ها می باشد اما راحتی و ویژگی های استفاده از آن کاملا متفاوت از کالا های بادی موجود در حال حاضر است. این تخت بادی در قسمت بالا و کناره های از ماده جیر ساخته شده است. این ماده دو ویژگی منحصر به فرد دارد. مورد اول ضد تعریق بودن آن است، ضد تعریق بودن تنها و تنها در صورتی که این ماده در آن استفاده شده باشد به وجود می آید، که در مورد دوم نیز ظاهر آن را بسیار زیبا می سازد. جنس بخش زیرین نیز پی وی سی براق است. این ماده ضخیم تر بوده و زمانی که نیاز به تمیز کردن آن است می توانید به سادگی و با یک پارچه نم دار این کار را انجام دهید.
در طرح بندی قسمت ها، شرکت اینتکس سنگ تمام گذاشته. بخش بالایی طرح موج دار و راه راهی دارد که این ترکیب باعث یک سطح شبکه ای فوق العاده شده که راحتی و زیبایی آن را افزایش داده است. به علاوه این طرح موجب ضد تعریق شدن این کالا نیز می شود. به جرات می توان گفت که این ترکیب در هیچ یک از سایر محصولات اینتکس مشاهده نمی شود. در بخش کناری نیز یک محصول چهار طبقه را شاهد هستیم که بخش های بالایی و پایینی کمی کوچکتر با برآمدگی بیشتر است، بر آمدگی بالایی برای راحتی بیشتر هنگام خوابیدن است، در این حالت هنگام غلط زدن در خواب نیز تا حدودی از خطر افتادن بر روی زمین جلوگیری می شود. بخش زیرین نیز برای جلوگیری از تکان خوردن های بی مورد است. در این حالت تخت به زمین قفل شده و در اولین استفاده شده با مکشی که همراه آن می شود تخت به صورت کلی به زمین متصل می شود.
تخت خواب دو نفره بادی طرح ویو اینتکس Intex 66958
تخت خواب دو نفره بادی طرح ویو اینتکس Intex 66958
تخت های بادی از نظر ابعاد به دو دسته یک و دو نفره تقسیم می شوند. دسته بندی های مختلف محصولات مختلفی را در دل خود دارند، برخی محصولات نیز هم مدل یک نفره و هم مدل دو نفره دارند ساختار آنها مشابه ولی ابعاد آنها متفاوت است تا انتخاب برای افرادی که قصد خرید هر کدام از مدل ها را دارند مشکلی از این بابت نداشته باشند. تخت دو نفره 66958 نیز در همین دسته بندی قرار می گیرد. یعنی مدل مشابه یک نفره نیز دارد که در صورت موجود بودن می توانید آن را سفارش دهید.
به دلیل راحتی فوق العاده ای که این تخت به همراه خود دارد، آن را طبی می نامند و می توان گفت که برای بیماران فوق العاده مناسب است. به علاوه طی مدت زمان به نسبت بلندی تخت بادی 66958 بهترین محصول بازار به شمار می رفت که باعث فروش بسیار خوب آن شده بود. به همین دلیل در دوره نه چندان دوری بدون رقیب تولید و عرضه می شد اما اکنون تخت های بادی مشابهی نیز در بازار قرار دارند که از نظر قیمتی نیز در کنار تخت بادی 66958 قرار داشته و رقابت می کنند.
تخت خواب دو نفره بادی طرح ویو اینتکس Intex 66958
طرح
درون این تخت بادی الیاف های فوق العاده با کیفیت وجود دارد، به این صورت که طرح های روی این تخت بادی درون بدنه نیز امتداد داشته و به قسمت زیرین متصل می شود. الیاف درونی باعث می شود که تخت از استحکام بیشتری برخوردار بوده و طول عمر آن بیشتر می شود به علاوه در حس و حال استفاده از آن نیز تفاوت هایی به وجود می آید.
قسمت بالایی این تخت بادی میزبان یک پمپ قدرتمند و فوق العاده است که با استفاده از برق شهری کار می کند. برای استفاده از آن می بایست تخت را بر روی زمین متصل کرده و سیم آن را به پریز برق متصل کنید. در مرحله بعد نیز کلیدی که بر روی پمپ قرار دارد را روشن کرده و منتظر باشید تا پمپ تخت را به شکل خود در آورد. زمانی که احساس کردید صدای پمپ تغییر کرده است آن را خاموش کرده و سیم آن را جمع کنید. سپس در هر محلی که قصد داشته باشید آن را استفاده کنید. لازه به ذکر است که دشمن سر سخت محصولات بادی اشیاء تیز است، پس تخت بادی را از این دسته از محصولات دور نگه دارید.
تخت خواب دو نفره بادی طرح ویو اینتکس Intex 66958
پمپ برقی متصل
این تخت خواب دارای پمپ برقی متصل است که باد کردن و تخلیه کردن آن بسیار راحت و سریع انجام میگیرد برای راه اندازی تخت سیم آن را که داخل کشوئی پمپ باد قرار دارد را بیرون آورده و آن را به پریز متصل و سپس پمپ را روشن کنید حدودا" بین 2 الی 3 دقیقه طول میکشد تا پر باد شود ، این محصول درجه یا تایمری ندارد که مشخص شود میزان باد آن چقدر است اما همین که صدای پمپ عوض شد ( در حالت فشار قرار میگیرد) آنرا از پریز برق کشیده و در جای مخصوص خود قرار دهید. تخت خواب شما آماد استفاده میباشد.
تخت خواب دو نفره بادی طرح ویو اینتکس Intex 66958

 

مرتب سازی:
ثبت نظر جدید
سوالات خود را درباره این محصول مطرح یا نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید:

اینترنتی یا تلفنی، تهران یا شهرستان، فرقی نمی کند. ما در کمتر از 24 ساعت محصول شما را برایتان ارسال می کنیم. و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر روزهای کاری در خدمتتون هستیم که به تمام سوالات شما در هر زمینه ای پاسخگو باشیم. همچنین  تمام محصولات 3 روز گارانتی تعویض دارند
در تهران سیستم یکپارچه ای راه اندازی شده است که کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد. در تهران در صورت خرید 5 محصول متفاوت که جمع مبلغشان بیش 100 هزار تومان باشد هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
همچنین شما می توانید هزینه محصولات را پس از دریافت درب منزل به همکار تحویل پرداخت نمایید و یک خرید خوب را در سایت تجربه نمایید. برای مشتریان عزیز شهرستانی نیز کلیه سفارشات تا24 ساعت بعد، تحویل پست می شود و شماره رهگیری مرسوله برای شما پیامک می شود.
در صورتی که محصول خریداری شده آن چیزی نباشد که در توضیحات کالا آمده است طی 48 ساعت مورد را با تماس تلفنی به ما اطلاع دهید تا کالای جایگزین برای شما ارسال شود یا هزینه شما برگشت داده  شود(هزینه محصول + هزینه ارسال)
در نظر داشته باشید تیم پشتیبانی فروشگاه در تمامی مراحل آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات شماست ادامه مطلب...

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند
آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت