2024,04,20,08,34,13,00
وسایل بادی>تشک بادی مخمل رنگی نوجوان اینتکس Intex 48771

تشک بادی مخمل رنگی نوجوان اینتکس Intex 48771

لطفا چند لحظه صبر کنید
کد محصول: 3141
هم اکنون موجود نیست
موجود شد خبرم کن
معرفی این محصول به دوستانتان
ویژگی های اصلی محصول
  • نام محصول : تشک بادی نوجوان اینتکس Intex 48771

  • طراحی بسیار شیک و زیبا با کیفیت عالی

  • مناسب برای کودکان زیر 12 سال

  • قابلیت استفاده بر روی آب

  • مناسب برای منزل ، محل کار ، ویلا، شرکت ، و مسافرت.

  • با رو کش مخمل نرم

  • توانایی تحمل وزن تا 75 کیلوگرم

  • قابل شستشو

  • به همراه یک بالش بادی کوچک

  • اطلاعات کامل در قسمت توضیحات

شرایط گارانتی و ارسال
  • در صورت هر گونه سوال ، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
  • -------
  • ارسال سریع 24 ساعته در تهران با هزینه 5 هزار تومان با امکان پرداخت هزینه درب منزل
  • در تهران قبل از ارسال هماهنگی صورت میپذیرد و مراحل ارسال به صورت اس ام اسی اطلاع رسانی میگردد
  • ارسال هر روزه به شهرستان در صورت خرید قبل از ساعت 12 ظهر ، به غیر از پنج شنبه ها
  • پس از ارسال مرسولات شهرستان کد رهگیری پستی ، اس ام اس می گردد
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه 242 اصلی(اورجینال) می باشد
محصولات مشابه با این محصول

توضیحات کلی محصول

مشخصات
برند Intex
مدل 48771
تحمل وزن تا 75 kg
جنس جنس رویه:PVC مخملی
جنس بخش کناری:PVC
جنس کف:PVC دولایه
رنگ نارنجی آبی صورتی
سایز جعبه cm ----
سایز محصول cm 160 x 90 x 18
وزن 1500 گرم
تعداد در پکیج 4 قطعه
 
تشک بادی مخمل رنگی نوجوان اینتکس Intex 48771
تشک بادی مخمل رنگی نوجوان اینتکس Intex 48771
تشک های بادی در انواع مختلفی تولید می شوند اما تعداد محصولاتی که ویژه کودکان تولید و عرضه شده است کاملا محدود می باشد. البته از مدل های مخصوص بزرگسالان نیز می توان استفاده نمود اما رنگ بندی های شاد و برخی ویژگی های منحصر به فرد در آنها تعبیه نشده است.

ابعاد این تشک بادی عبارت است از 160 سانتی متر طول، عرض 90 سانتی متری ارتفاع آن نیز از سطح زمین 18 سانتی متر می باشد. با توجه با این که سایر تشک ها، حدود 40 سانتی متر در طول و 15 سانتی متر بیشتر در عرض دارند، و مشخصات ظاهری آنها نیز کما بیش متفاوت است، می توان دریافت که این محصول مناسب کودکان بوده. البته شرکت اینتکس نیز به صورت رسمی محصول 48771 را یک تشک بادی کودک خطاب می کند که در این باره شکی به میان نمی گذارد.
به دلیل ابعاد مناسب تر و وزن کمتر حمل و نقل این محصول نیز فوق العاده ساده تر می باشد. وزن این تشک بادی 5.5 کیلوگرم است که از محصولات مشابه خود در دسته بزرگسالان حدود 2 کیلوگرم کمتر است. لازه به ذکر است که تحمل وزن این کالا 75 کیلوگرم است که در مقایسه با تشک هایی نظیر 68757 که یک تشک بادی تک نفره قلمداد می شود عدد کمتری محصوب می شود چراکه تشک بادی 68757 حدود 137 کیلوگرم تحمل وزن دارد. البته این میزان برای کودکان فوق العاده مناسب می باشد.
تشک بادی کودک و نوجوان در سه رنگ مختلف تولید می شود،که شامل سبز، صورتی و آبی می شود که هر سه فوق العاده رنگ های شاد و کودک پسندی می باشند. رویه این کالا کاملا از جنس جیر بوده که در کنار یک ویژگی دیگر باعث ضد تعریق شدن آن می شود. مورد دوم که سبب ضد تعریق شدن این کالا شده طرح موازی روی بدنه می باشد، این طرح جریان هوا را از درون تشک عبور می دهد و باعث می شود که بتوان از آن در طولانی مدت نیز استفاده کرد. به علاوه در حس داشتن یک تشک پشمی همراه نیز تاثیر بسزایی دارد. بخش های کناری این تشک بادی از جنس پی وی سی می باشد، این بخش در اثر ارتباط با آب با کاهش کیفیت مواجه نشده و طول عمر بالایی را به همراه دارد. به همین دلیل می توان از آن به عنوان تشک روی آب نیز استفاده کرد.
به همراه این تشک بادی یک عدد عدد بالش و پمپ باد به صورت رایگان به شما هدیه داده می شود. لازم به ذکر است که ابعاد آن عبارت است از 13*22*25 که کاملا مناسب حمل و نقل می باشد.
نحوه راه اندازی
راه اندازی این تشک بادی به سادگی صورتی می پذیرد. ابتدا از پاک بودن محل مورد نظرتان اطمینان حاصل نمایید، سپس این محصول را بر روی زمین پهن کنید، و با باز کردن دریچه تخلیه هوا شروع به باد زدن آن کنید. به این صورت تشک به مرور زمان شکل گرفته و قابل استفاده می شود. در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از پمپ های برقی نیاز به نگرانی از بابت پر شدن بیش از حد باد نیست اما در صورتی که از پمپ دستی استفاده می کنید می بایست حواس خود را به میزان باد نیز اختصاص دهید چراکه امکان شکافتگی الیاف های درونی بر اثر فشار بیش از حد وجود دارد.
کاربرد تشک های بادی مواردی کاملا مشخص هستند، از این تشک بادی نیز می توان در منزل، اتاق، مسافرت و یا حتی روی آب استفاده کنید. استفاده درست در هر یک از بخش های ذکر شده می تواند طول عمر آن را فوق العاده افزایش دهد.

 

مرتب سازی:
ثبت نظر جدید
سوالات خود را درباره این محصول مطرح یا نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید:

اینترنتی یا تلفنی، تهران یا شهرستان، فرقی نمی کند. ما در کمتر از 24 ساعت محصول شما را برایتان ارسال می کنیم. و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر روزهای کاری در خدمتتون هستیم که به تمام سوالات شما در هر زمینه ای پاسخگو باشیم. همچنین  تمام محصولات 3 روز گارانتی تعویض دارند
در تهران سیستم یکپارچه ای راه اندازی شده است که کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد. در تهران در صورت خرید 5 محصول متفاوت که جمع مبلغشان بیش 100 هزار تومان باشد هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
همچنین شما می توانید هزینه محصولات را پس از دریافت درب منزل به همکار تحویل پرداخت نمایید و یک خرید خوب را در سایت تجربه نمایید. برای مشتریان عزیز شهرستانی نیز کلیه سفارشات تا24 ساعت بعد، تحویل پست می شود و شماره رهگیری مرسوله برای شما پیامک می شود.
در صورتی که محصول خریداری شده آن چیزی نباشد که در توضیحات کالا آمده است طی 48 ساعت مورد را با تماس تلفنی به ما اطلاع دهید تا کالای جایگزین برای شما ارسال شود یا هزینه شما برگشت داده  شود(هزینه محصول + هزینه ارسال)
در نظر داشته باشید تیم پشتیبانی فروشگاه در تمامی مراحل آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات شماست ادامه مطلب...

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند
آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت