2024,04,19,13,17,43,00
مسافرت و خوراکی>عینک اورجینال آفتابی نظامی ، ورزشی مارک رویژن REVISION نشکن و ضد خش + یک عدد کمربند نظامی

عینک اورجینال آفتابی نظامی ، ورزشی مارک رویژن REVISION نشکن و ضد خش + یک عدد کمربند نظامی

لطفا چند لحظه صبر کنید
کد محصول: 2300
هم اکنون موجود نیست
موجود شد خبرم کن
معرفی این محصول به دوستانتان
ویژگی های اصلی محصول
  • نام محصول : عینک آفتابی نظامی ، ورزشی مارک رویژن REVISION

  • طراحی بسیار شیک و زیبا ، کیفیت عالی و بسیار خوش ساخت

  • مناسب برای تیراندازی - موتورسواری- کوهنوردی-رانندگی و...

  • دارای شیشه نشکن ضد خش

  • دارای دو شیشه (لنز) ساده و دودی

  • محصول کشور آمریکا

  • محافظت در برابر اشعه UV A/ UV B

  • اطلاعات کامل در قسمت توضیحات

شرایط گارانتی و ارسال
  • در صورت هر گونه سوال ، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
  • -------
  • با توجه به کیفیت محصول ، تخفیکس آن را به شما پیشنهاد می نماید
  • ارسال سریع 24 ساعته در تهران با هزینه 5 هزار تومان با امکان پرداخت هزینه درب منزل
  • در تهران قبل از ارسال هماهنگی صورت میپذیرد و مراحل ارسال به صورتی اس ام اسی اطلاع رسانی میگردد
  • ارسال هر روزه به شهرستان در صورت خرید قبل از ساعت 12 ظهر ، به غیر از پنج شنبه ها
  • پس از ارسال مرسولات شهرستان کد رهگیری پستی ، اس ام اس می گردد
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه 242 اصلی(اورجینال) می باشد
محصولات مشابه با این محصول

توضیحات کلی محصول

مشخصات
برند REVISION
مدل SAWFLY
جنس پلی کربن
رنگ مشکی
سایز جعبه cm ---
سایز محصول cm ---
وزن --- گرم
تعداد در پکیج 1 عدد
مشخصات فنی لنز  Spectacles meet and exceed MIL-PRF-3013, Clause 3.5.1.1 and ANSI Z87.1- 2010
Polarizing Efficiency 99%
Daytime Light Transmittance = 15%
Night Light Transmittance = 16%
Flawless distortion free optics
100% UV -A-B protection



سلامت چشمان شما ارتباط مستقيم با عينك آفتابي كه مي‌زنيد دارد اما مي‌دانيد شيشه‌هاي عينكي كه مي‌زنيد چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشد؟ بهتر است قاب آن چه اندازه و چه رنگي باشد؟
مي‌گويند با عينك آفتابي مناسب شما مي‌توانيد جذابيت جيمز وين، شكوه اودري هيپورن، يا متفاوت بودن شولاپين را به خودتان هديه بدهيد اما مهم‌ترين مسئله در مورد عينك‌هاي آفتابي اين است كه آنها را به عنوان وسيله‌اي براي محافظت از سلامت‌تان در نظر بگيريد نه يك وسيله تزئيني.
شما بايد در مورد عينك‌هاي آفتابي كاري كه مي‌كنند و نكاتي كه هنگام خريد آنها بايد در نظر بگيريد، اطلاعات كامل داشته باشيد. اشعه‌هاي ماوراي بنفش خورشيد هم مي‌‌توانند به پوست آسيب برسانند و هم به چشم، به خصوص به لنز و قرنيه چشم، هرقدر بيشتر چشمان شما بدون محافظ در مقابل اشعه آفتاب قرار بگيرد احتمال اينكه به بيماري آب‌مرواريد مبتلا شويد بيشتر مي‌شود (در اين بيماري انگار لنزهاي چشم را مه فرا مي‌گيرد و شما اجسام و انسان‌ها را به صورت مبهم و ناواضح مي‌بينيد) در ضمن اشعه‌هاي خورشيد باعث بيماري تخريب بافت ماكولاي چشم مي‌شوند كه مي‌تواند بر ميزان وضوح و شفافيت بينايي تاثير بگذارد و حتي باعث كوري شود.
انعكاس شديد نور خورشيد از سطوح منعكس‌كننده مثل برف، آب، آينه‌ها و شن هم براي چشم بسيار خطرناك هستند و مي‌توانند آسيب‌هاي فراواني را به چشم وارد  كنند.
عينك‌هاي آفتابي، محافظان قوي
فوتوكراتيت (photokeratitis) سوختگي و آسيب قرنيه است كه نام ديگرش ماكوري برفي است. اين حالت بيشتر در اسكي‌بازان ديده مي‌شود و بيماري‌اي است كه با درد بسيار همراه است. دكتر گيل رويالن، متخصص چشم در مركز پزشكي ميرتل بيرچ استاد راهنماست و مي‌گويد: «در اين بيماري وزيكول‌ها و ضايعات متعددي روي سطح قرنيه شكل مي‌گيرند اين حالت را مي‌توان با درمان مناسب برطرف كرد اما اين حالت مي‌تواند تعطيلات چند روزه را به كل خراب كند.»
عينك‌هاي آفتابي نقش مهمي در محافظت از بافت‌هاي اطراف چشم دارند. دكتر سي بال جونيور، متخصص اپتيومتري در مدرسه پزشكي هاروارد مي‌گويد: «در سال‌هاي اخير ميزان ابتلا به سرطان‌هاي پوستي بسيار بالا رفته است و حالا متخصصان پوست با نگراني از اين صحبت مي‌كنند كه ممكن است سرطان پوست در آينده شايع‌ترين سرطان انسان شود، اصلي‌ترين علت اين سرطان‌ها هم اشعه‌هاي مضر نور خورشيد است. عينك‌هاي آفتابي البته آنهايي كه كاملا استاندارد هستند و به صورت مناسب استفاده شوند، مي‌توانند باعث كاهش احتمال ابتلا به سرطان‌هاي سلول‌هاي پايه‌اي و شاخدار پوست در پوست اطراف چشم و بيني شوند. تازه اين نكته را هم در نظر بگيريد كه عينك‌هاي آفتابي مي‌توانند روند پيري زودرس پوست اطراف چشم را متوقف كنند و از بروز چين و چروك در اطراف چشم جلوگيري كنند.» هميشه متخصصان پوست به شما يادآوري مي‌كنند كه كرم‌هاي ضدآفتاب را نه فقط در روزهاي آفتابي كه در تمام روزهاي سال به كار بگيريد، حالا توصيه متخصصان چشم به شما اين است كه استفاده از عينك‌ آفتابي را هم عادتي هر روزه بكنيد.
از کودکي عينک آفتابي استفاده کنيد
دكتر رويالن مي‌گويد: «اگر فكر مي‌‌كنيد عينك‌هاي آفتابي به دليل نام‌شان فقط مخصوص روزهاي آفتابي هستند، اشتباه مي‌كنيد، چشم شما اگر محافظت نشود در روزهاي ابري ممكن است بيشتر از روزهاي آفتابي هم صدمه ببيند.»
دكتر پيتر كوخه، متخصص چشم كودكان در ايلينويز مي‌گويد كه استفاده از عينك آفتابي بايد در سنين كودكي شروع شود. تاثيرات تخريبي نور آفتاب روي چشم به شكل تجميعي است يعني طي زمان شديدتر مي‌شود براي همين استفاده از عينك آفتابي از سنين كم بسيار مهم است. در ضمن يادتان باشد كه چشم‌هاي كودكان به خصوص در سال‌هاي رشد آسيب‌پذيرتر است و نياز به محافظت بيشتر دارد و بايد حتما براي آنها از عينك‌هاي آفتابي مناسب استفاده كرد.

 

 

 

 

عينک آفتابي استاندارد
براي محافظت از چشم‌هاي‌تان بايد بدانيد كه يك عينك آفتابي مناسب و استاندارد چه ويژگي‌هايي بايد داشته باشد و چگونه بايد يك عينك آفتابي مناسب خريد. عينك‌هاي آفتابي استاندارد عينك‌هايي هستند كه بتواند از چشم شما در مقابل اشعه‌هاي مضر آفتاب (به خصوص اشعه‌هاي ماوراي بنفش) محافظت كنند.  براي آنكه مشخص شود يك عينك آفتابي قدرت محافظت كامل در مقابل اشعه‌هاي ماوراي بنفش را دارد به آن نور ماوراي بنفش تابيده مي‌شود و در صورت محافظت كامل برچسب استاندارد به آن چسبيده مي‌شود.
راهنمای خرید عینک آفتابی,ویژگی عینک آفتابی مناسب
شما بايد با استفاده از دفترچه‌هاي راهنماي برندهاي معتبر عينك‌هاي آفتابي بخريد كه داراي يك يا نمونه از اين ويژگي‌ها باشند:
1- شيشه‌‌ها و لنزهاي عينك بتوانند 99درصد تا صد درصد اشعه‌هاي ماوراي بنفش (uvb و uva) را جذب كنند .
2- شيشه‌ها و لنزهاي عينك داراي قدرت بلوك‌كننده بودن با قدرت z80.3 باشد كه اين معيار مورد تائيد انجمن چشم‌پزشكي جهاني است.
3- شيشه‌ها و لنزهاي عينك داراي قدرت محافظت uv 400 هستند اين يعني اينكه قدرت محافظتي در مقابل اشعه‌هايي با طول موج 400 نانومتر را دارند كه اين به آن معناست كه حتي پايين‌ترين طول موج‌هاي اشعه ماوراي بنفش هم به چشم‌هاي‌تان نخواهد رسيد.
شيشه‌هاي چه رنگي انتخاب كنيم؟
در مورد جذب اشعه‌هاي ماوراي بنفش رنگ شيشه‌ها و لنزهاي عينك آفتابي نقشي ندارد اما بدانيد كه تم رنگي شيشه‌هاي عينك آفتابي‌تان در تشخيص رنگي شما نقش مهمي ايفا مي‌كنند. بايد اين را بدانيد كه اگر عينك آفتابي با شيشه‌هاي زرد يا صورتي بزنيد بهتر است رانندگي نكنيد چرا كه در تشخيص درست چراغ‌هاي راهنماي ترافيك دچار مشكل خواهيد شد. اما شيشه‌هاي سبز و قهوه‌اي و خاكستري در مورد تفكيك رنگ‌ها تاثير چنداني نمي‌گذارند و براي همين براي رانندگي كردن انتخاب‌هاي مناسبي هستند.در مورد شيشه‌هاي دودي و سياه هم بايد گفته شود كه اين شيشه‌ها تاثيري در تفكيك رنگ شما ندارند اما اگر شيشه‌ها بسيار تيره باشند ممكن است در ديدن اشياي كوچك و جزئيات به خصوص در نور نه خيلي زياد دچار مشكل شويد.

 

 

گران‌تر بودن تضميني براي بهتر بودن لنزها و شيشه‌ها نيست
مهم‌ترين ويژگي عينك‌هاي‌ آفتابي لنزها و شيشه‌هاي آن است گران‌تر بودن نمي‌تواند تضميني براي كيفيت اين لنزها و شيشه‌ها باشد اما يادتان باشد كه حتما بايد عينكي با لنزها و شيشه‌هاي با كيفيت بخريد. يكي از ويژگي‌هاي مهم لنزها و شيشه‌ها تراش خوردن آنهاست كه بايد با كيفيت عالي باشد. دكتر جيمز ماتسن، پزشك ارشد دانشگاه كاليفرنيا يك راه ساده براي اطمينان يافتن از كيفيت لنزها يا شيشه‌ها پيشنهاد مي‌دهد: «شيشه عينك را با فاصله از چشمان خود بگيريد بعد سرتان را جلو و عقب ببريد، اگر در زمان جلو و  عقب بردن سر شكستگي در تصوير ديديد يعني لنزهاي عينك استاندارد نيستند و خوب تراش نخورده‌اند و نبايد آنها را بخريد.»
اگر اهل شنا هستيد
اگر خيلي اهل شنا كردن و استخر هستيد يا اگر در زمستان‌ها هميشه به پيست‌هاي اسكي سر مي‌زنيد و عينك‌هاي مخصوص اسكي به چشم مي‌زنيد حتي عينك‌هاي آفتابي با شيشه‌هاي پولاريزه بزنيد تا نورهاي منعكس‌ شده از سطوحي مثل آب يا سنگفرش‌هاي خيلي صاف يا برف را جذب كند. همه كساني كه در تابستان زياد به استخر مي‌روند يا زمستان‌ها زياد اسكي مي‌كنند بايد عينك آفتابي پولاريزه داشته باشند اما خب اين عينك‌ها يك ايراد دارند؛ وقتي آنها را به چشم مي‌زنيد ديدن و خواندن آنچه روي تلفن همراه يا دستگاه‌هاي GPS شماست يا خواندن نوشته‌هاي دستگاه‌هاي ATM براي شما مشكل خواهد بود. در ضمن بهتر است عينك‌هاي پولاريزه‌‌اي بخريد كه داراي محافظت اشعه‌هاي ماوراي بنفش هم باشند.
عينك چه اندازه‌‌اي بخريم
اندازه شيشه‌ها و لنزها و اندازه قاب عينك هم در سلامت شما موثر است. دكتر رويالن مي‌گويد: «بهتر است عينكي با شيشه‌هاي بزرگ بخريد اين‌گونه محافظت چشمي بيشتر و محافظت پوستي بيشتري را فراهم مي‌كند.» عينكي كه شيشه‌هايش تا روي استخوان‌هاي گونه شما را مي‌پوشاند مي‌تواند يك انتخاب خوب باشد. در مورد اندازه قاب عينك هم يادتان باشد كه بايد عينكي بخريد كه راحت روي بيني شما بنشيند و روي گوش‌ها هم شما را اذيت نكند و نه شل باشد و نه به گوش‌هاي‌تان فشار بياورد.
عينك شما بايد آنقدر به چشم‌تان نزديك باشد كه نتوان به راحتي يك انگشت را بين عينك و پوست صورت قرار داد، در ضمن نبايد هم آنقدر به چشم شما نزديك باشد كه مژه‌هاي‌تان را اذيت و آنها را فشرده كند.

 

مرتب سازی:
ثبت نظر جدید
سوالات خود را درباره این محصول مطرح یا نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید:
امیر رحیمی
امیر رحیمی
دوشنبه,۲۹,دی,۱۳۹۳
سلام،خسته نباشید من چند وقت پیش این عینک گرفتم (عالیه! ، ولی با قیمت اصلیش!!!) و چون مطمئنم اصلی بود اطلاعات کاملی ازش دارم . اول اینکه در بسته بندی دو لنز وجود داشت : یک لنز دودی و یک لنز بیرنگ و دوم اینکه روی بسته بندی سریال نامبر نظامی وجود داشت .
سؤالم اینه که محصول شماهم دوتا لنز داره؟ ، در ضمن اگه از خود محصول هم عکس بگیرین (از داخل دسته به راحتی متوجه میشم که اصله یا نه!) باتشکر...
تخفیکس: امیر عزیز، دارای 2 لنز می باشد و دارای سریال نامبر هم می باشد و کاملا اصل است
با تشکر:)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
رضا
رضا
دوشنبه,۲۹,دی,۱۳۹۳
سلام عینکش که حرف نداره اون کمربند نظامی ای هم که به عنوان اشانتیون گذاشتین شده یه پکیج بینظیر و باحاااال . فقط دوتا سوال داشتم برند کمرند اسپیشال اپسه دیگه؟!(ایشالا که جوابتون مثبت باشه) و هزینه پست تا مشهد با پیشتاز چه قدر میشه ؟ .ممنون از شما
تخفیکس: رضا عزیز، بله برند کمرند اسپیشال اپسه می باشد و هزینه پست پیشتاز 9900 می باشد
با تشکر:)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
پیمان ساعدی
پیمان ساعدی
چهارشنبه,۱,بهمن,۱۳۹۳
سلام به بروبچ تخفیکس ، اون طور که تو عکس معلومه این عینک یه کش نگه دارنده دور سر هم داره درسته ؟ ، میخواستم ببینم که ثابته یا قابل جدا شدن هم هست ؟
تخفیکس: پیمان عزیز، بله دارای کش نگه دارنده می باشد و قابل جدا شدن است
با تشکر:)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
ستایش رستمی
ستایش رستمی
پنجشنبه,۹,بهمن,۱۳۹۳
سلام ، این عینک مردونس یا خانوم ها هم میتونن استفاده کنن ؟(واقعا نظامیه؟!) و ملحقات موجود در بسته بندی چیه؟ (در توضیحات محصول ننوشتین)
تخفیکس: ستایش عزیز، این عینک هم قابل استفاده برای آقایان هم خانوم ها می باشد و واقعا برای موارد نظامی استفاده می شود زیرا مناسب برای تیراندازی - موتورسواری- کوهنوردی-رانندگی و غیره می باشد و دارای شیشه نشکن ضد خش می باشد و ملحقات موجود در بسته بندی : دارای دو شیشه (لنز) ساده و دودی و یک عدد کمربند برزنتی می باشد
با تشکر:)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
یوسف
یوسف
یکشنبه,۲۶,بهمن,۱۳۹۳
خسته نباشید
لنز ساده اش محافط اشعه ها است؟
تخفیکس: یوسف عزیز، بله لنز ساده محافط اشعه ها می باشد
با تشکر:)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
آیدین
آیدین
شنبه,۹,اسفند,۱۳۹۳
تخفیکس عزیز
اصل بودن و آمریکایی بودن این محصول رو تایید میکنی؟؟
تخفیکس: آیدین عزیز، بله صد درصد آمریکایی می باشد
با تشکر:)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
یزدان
یزدان
چهارشنبه,۱۳,اسفند,۱۳۹۳
سلام به همه ؛
منم اولش تو اورجینال بودنش شک داشتم ولی حالا یقین پیدا کردم که اصله!(نشکن ضد خش و ...)
به کاربرای تخفیکسی هم پیشنهاد میکنم این فرصت از دست ندن(از ما گفتن بود!!)
از بروبچ تخفیکس هم بابت قرار دادن این محصول تشکر میکنم (:
تخفیکس: یزدان عزیز، با تشکر از توضیحات شما به دیگر کاربران عزیز و با تشکر از حسن انتخابتان. مشتری مداری و جلب رضایت شما عزیزان هدف دیرینه ما بوده و خواهد بود. امیدواریم پیشرفت های بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
احمدرضا
احمدرضا
شنبه,۱۶,اسفند,۱۳۹۳
تو عکس اول وسط یه بسته کوچیک هم هست اون چیه ؟
ممنون تخفیکس
تخفیکس: احمدرضا عزیز، دستمال عینک می باشد
با تشکر:)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
محمد امین
محمد امین
دوشنبه,۱۸,اسفند,۱۳۹۳
سلام
قبلا تعریفشو شنیدم ، عالیهههه !!!
فقط یه سوال پد ضد بخار هم تو محتویاتش هست یا نه ؟
باتشکر
تخفیکس: محمد عزیز، با تشکر از توضیحات شما، پد ضد بخار همراه محصول موجود می باشد
با تشکر:)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
امیر رضا
امیر رضا
چهارشنبه,۲۷,اسفند,۱۳۹۳
سلام
ممنون از فروش این عینک خوبتون من که خیلی خیلی ازش راضی هستم ؛ دیدم موجودی این عینک شده فقط 1 عدد ): اگه من 2 تا دیگه بخوام چیکار باید بکنم ؛ نمیتونین بازم تمدیدش کنین ؟؟
تشکر
تخفیکس: امیر عزیز، با تشکر از حسن انتخاب شما. دوست عزیز به زودی تمدید خواهد شد و می توانید خرید کنید
با تشکر:)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
محمد مهدی رجبی
محمد مهدی رجبی
چهارشنبه,۲۷,اسفند,۱۳۹۳
Sسلام
یعنی حالا که 20 عدد فروخته شده دیگه به عنوان هدیه کمربند نظامی نداره ؟؟؟!!
تخفیکس: محمد مهدی عزیز، بله همینطور است و دیگر کمربند نظامی به عنوان هدیه همراه محصول ارسال نمی شود
با تشکر:)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
مهرداد
مهرداد
پنجشنبه,۲۸,اسفند,۱۳۹۳

پس ...
یعنی دیگه کمربند رو پک عینکتون نیست ...؟؟!
تخفیکس : مهرداد جان بر روی تمامی عینک ها کمربند برزنتی اورجینال ارائه میگردد :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
ناصر نصیری
ناصر نصیری
یکشنبه,۲,فروردین,۱۳۹۴

بالاخره همراه این محصول کمربند نظامی هست یا نه ... ؟؟؟؟؟!!!
تخفیکس : ناصر عزیز با سلام بله به همراه این عینک یک کمربند به عنوان هدیه نیز ارائه میگردد :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
فرزان زاهدمنش
فرزان زاهدمنش
دوشنبه,۱۰,فروردین,۱۳۹۴
با سلام و خسته نباشید.من سری قبل گرفتم این عینک رو بینظیره بخصوص واسه کوهنوردی.به دوستان عزیزم پیشنهاد میکنم حتما بگیرن. بازم ممنون از زحماتتون :)
تخفیکس : فرزان عزیز ممنون امیدواریم بتوانیم با همراهی شما خدمات شایسته تری را ارائه نماییم :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
امین رضایی
امین رضایی
پنجشنبه,۱۳,فروردین,۱۳۹۴
سلام
این عینک %100 اصل و کاربردیه ممنون ازتون ((:
تخفیکس : امین عزیز با سلام متشکریم که نظر خود را با دیگر کاربران به اشتراک گذاشتید :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
ایمان
ایمان
پنجشنبه,۲۰,فروردین,۱۳۹۴
سلام ؛ خسته نباشید
یعنی واقعا حیف نیست که این عینک و کمربند ! با این قیمت میفروشین ؟؟؟؟! ، باور کنین حیفه باور کنین ... !!!
------------------
یه سوال دیگه ؛ سفارشات با سفارشی میفرستین یا پیشتاز ؟

باور کنین ...!!!
تخفیکس : ایمان جان هدف سایت ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب هست در مورد نحوه سفارشات به دو شکل سفارشی و پیشتاز برای خارج از تهران ارسال میگردند که در هنگام خرید توسط شما قابل انتخاب است :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
آیدین
آیدین
ﺳﻪشنبه,۲۵,فروردین,۱۳۹۴
سلام تخفیکس!
من شماره این فروشنده رو میخوام، میخوام شیشه زرد و جیوه‌ای رو هم بخرم.
تخفیکس : آیدین عزیز تامین کننده محصول خود تخفیکس میباشد و شیشه زرد و جیوه ای موجود نیست در ضمن بزودی عینک جدیدی بر روی سایت قرار خواهد گرفت که دارای لنز های متفاوتی است :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
محمد امین
محمد امین
یکشنبه,۳۰,فروردین,۱۳۹۴
سلام موجودی دیگه شارژ نمیکنین ؟ ، اگه بیشتر از یکی بخوایم باید چیکار کنیم ؟!
تخفیکس : محمد امین عزیز موجودی شارژ شد و متیوانید به تعداد دلخواه خرید نمایید :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
منصور
منصور
ﺳﻪشنبه,۱,ارديبهشت,۱۳۹۴
با سلام.میخواستم بدونم دیگه کمربند برزنتی هدیه با محصول نمیدین؟
تخفیکس : منصور عزیز با سلام همراه با این عینک یک کمربند برزنتی نیز تقدیم میگردد :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
یوسف
یوسف
پنجشنبه,۳,ارديبهشت,۱۳۹۴
سلام - چشمتون روز بد نبینه ! ، جاتون خالی! دیروز رو موتور بودم تو یکی از بزرگراه های تهران ، اوایلش خوب بود ولی از یه جایی به بعد یه طرف باند تیغ انداخته بودن که دوباره آسفالت کنن داشتم میرفتم که رسیدم پشت یه کامیون (کامیون نگو اسب رم کرده بگو!!،داشت 100تا سرعت میرفت) ییهو متوجه شدم که یه چیزایی مثل ترکش داره میخوره بهم ( آخ که چه قد درد داشت ): !!! ) خدا نصیبتون نکنه یه دونه از اون درشتاشم صاف خورد وسط تخم چشم چپم ... !!! ولی ؛ ولی خدارو شکر چیزیم نشد چرا ؟! چون همین عینک ""ریویژن"" به چشمم بود . زدم کنار و عینک از چشمم برداشتم باورتون نمیشه فقط یه نقطه خیلی ریز افتاده بود وسط لنز چپش (ولی چراغ جلوم ...!) ، من یکی که واقعا بهش ایمان پیدا کردم ... .

در کل ؛ ببخشید سرتونم درد آوردم فقط خواستم در درجه اول از شما و فروشنده این عینک(و البته سازندش) کمال تشکر و قدردانی به عمل آورده باشم و در درجه بعدی این تجربرو با دیگر کاربرای سایت به اشتراک گذاشته باشم

باتشکر (:
تخفیکس : یوسف عزیز با تشکر از توضیحات شما :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
سامان نجاتی
سامان نجاتی
دوشنبه,۷,ارديبهشت,۱۳۹۴
با سلام و خسته نباشید ،

این عینک عالیه و محشره ...

آیا امکان شارژ موجودی این عینک برای هفته آینده هست ؟؟! ، چون این هفته دست و بالم یه کم ... گفتم اگه بشه هفته بعد سفارش بدم ، شارژ میشه یا اینکه تا هفته بعد میمونه ؟
تخفیکس: دوست عزیز، این محصول احتمالا در آینده مجددا روی سایت قرار خواهد گرفت. با تشکر از حسن انتخابتان :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
پرهام
پرهام
چهارشنبه,۹,ارديبهشت,۱۳۹۴
سلام -
واقعا عینک فوق العاده ایه مثل سپر میمونه ازتون ممنونم
تخفیکس : با تشکر از توضیحات شما :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
حجت کشاورز
حجت کشاورز
چهارشنبه,۲۳,ارديبهشت,۱۳۹۴
برای اطلاع دوستان برای تیر اندازی های تراپ و هدفهای پروازی از لنز روش و کش پشت سر میتوانید استفاده نمایید ، در مورد کمربند هدیه این نوع کمربند سفارشی است دارای کد نظامی ارتش ، مخصوص افسران و دارای سگک فولادی فورج ( آبدیده ) شده است
تخفیکس : با سلام از توضیحات شما ممنونیم :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
مجتبی
مجتبی
شنبه,۹,خرداد,۱۳۹۴
با سلام خدمت تخفیکس عزیز. موجودی این عینک در آینده باز هم شارژ میشه یا نه؟
آخه من در حال حاضر پولشو ندارم.
با تشکر :)
تخفیکس : مجتبی جان در تلاش هستیم که بتونیم موجودی را با تعداد بسیار مناسبی شارژ کنیم که بتوانید شما نیز در فرصت مناسب خرید خود را انجام دهید :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
علی
علی
شنبه,۲۴,مرداد,۱۳۹۴
باسلام وخسته نباشید میخواستم بدونم هنوز داریش از این عینک واگر اونچیزی که میخواستی نبود قابل بازگشت هست یا نه؟
تخفیکس : علی عزیز در قسمت موجود شد خبرم کن این محصول ایمیل و موبایل خود را وارد نمایید تا به محض فعال شدن مطلع شوید . در ضمن این محصول کاملا اصل هست و از این بابت خیالتان راحت باشد :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
محمد نبی قاسمی
محمد نبی قاسمی
چهارشنبه,۸,مهر,۱۳۹۴
سلام و ممنون از سایتتون. میخواستم بپرسم قیمت این عینک بدون کمربند چقدر میشه ؟
تخفیکس : محمد عزیز با سلام راستش این کمربند در داخل خود سایت داره با قیمت حدود 20 تومان عرضه میشه ولی این بدان منظور نیست که قیمت اصلی این محصول با کسر هزینه کمربند مشخص میگردد ، قیمت این پکیج به دلیل اینکه با هم خریداری میشه بسیار مناسب در نظر گرفته شده است :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
محمد نبی قاسمی
محمد نبی قاسمی
جمعه,۱۰,مهر,۱۳۹۴
سلام. دیروز موجودی این عینک 3 تا بود و من درخواست یکیشو دادم ولی امروز دیدم نوشته تمام شد و هنوز برای من ارسال نشده .توی سایت گفته 24 ساعته ارسال میکنید ؟ حالا میخواستم بدونم این عینک ظرف 24 ساعت دیگه ارسال میشه یا نه؟ اگر نمیشه لطفا جوابشو ایمیل کنید که من از جای دیگه خریداری کنم با تشکر
تخفیکس: سلام محمد عزیز،ضمن تشکر از انتخاب شما لازم به ذکر است که منظور از ارسال 24ساعته،24ساعت کار میباشد،مثلا خرید های پنجشنبه و جمعه روز شنبه ارسال میشود :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
محمدرضا والوريان
محمدرضا والوريان
دوشنبه,۱۳,مهر,۱۳۹۴
ميخواستم بپرسم أيا جايي سراغ دارين بشه عينكهاي أوكلي و ess أصل پيدا كرد خيلي دنبالشم پيدا نكردم
تخفیکس: سلام محمد عزیز،متاسفانه امکان معرفی فروشگاه خاصی نیست اما خیابان فلسطین بالاتر از خیابان انقلاب بورس عینک اورجینال است :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
محمد نبی قاسمی
محمد نبی قاسمی
چهارشنبه,۱۵,مهر,۱۳۹۴
سلام .من این عینک رو خریدم ولی پد ضد بخار داخلش نبود زنگ شدم به سایت گفتند احتمالا افغانی ها برداشتند. حالا میخواستم بدونم از کجا معلوم عینک رو بر نداشتند جاش یه قلابی بزارند ؟از کجا معلوم عینکش اصله؟؟
تخفیکس: با سلام محمد عزیز این محصون چون از کشور افغانستان وارد میشود،این سری از محصولات متاسفنه همراهشان پک ضد بخار نبوده است/اما سعی بر آن است که در سری جدید حتما این پک باشد. :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
Mahdi
Mahdi
چهارشنبه,۱۵,مهر,۱۳۹۴
با سلام
چرا اینقدر دروغ میگویید و سر مردم رو کلاه میگذارید, این عینک اصل امریکاییش تو همه سایتها 50 الی 60 تومان هست با همین وسائل, کجا قیمتش 280 تومان هست که 67% هم تخفیف زدین؟ احمق فرض کردین مردم رو؟
اصلا این قیمت 280 رو از کجا آوردین شما؟ ازتون شکایت میکنم
تخفیکس: سلام مهدی عزیز،با کمی حساب ساده میتوتان متوجه شد ک 60هزار تومان معادل 17دلار میشود و حتی هزینه حمل و نقل این محصول هم نمیشود،چه برسد به خود محصول اورجینال،قیمت این محصول در سایت های خارجی 70دلار میباشد.مثلا در سایت آمازون.
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
محمدرضا والوريان
محمدرضا والوريان
پنجشنبه,۱۶,مهر,۱۳۹۴
سلام ميخواستم بپرسم واقعا يعني أصل خود امريكاست؟ اخه با اين قيمت چجوري امكان داره، و اينكه هنوز كمربند نظامي روش هست؟
تخفیکس: با سلام محمد رضا عزیز،بله اصل هستش،قیمت ها بخاطر خرید بالا کم شده و قیمت اصلی که روی سایت زده شده قیمت بازاری محصول میباشد و این قیمتی که سایت اعلام کرده است قیمت تجاری آن میباشد که کهاربر بهترین اجناس را با قیمتی مناسب خریداری کند،کمربند نظامی هم در کنارش هست :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
محمدرضا
محمدرضا
جمعه,۱۷,مهر,۱۳۹۴
سلام أيا در پك محصول كاتالوگ هم هست؟
تخفیکس: باسلام محمد رضا عزیز،در پک این محصول کاتالوگ موجود نمیباشد :(
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
پژمان کامران
پژمان کامران
یکشنبه,۲۶,مهر,۱۳۹۴
عینک ریویژون رو باید چ جوری خرید قیمتشم ک ننوشته؟؟؟
تخفیکس: سلام پژمان عزیز،شما میتوانید هم از طریق اینترنت اقدام نمایید و هم اینکه یه صورت تلفنی سفارشتان راثبت کنید/قیمت محصول نوشته شده 93000تومان :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
حامد نصیری
حامد نصیری
شنبه,۲۳,آبان,۱۳۹۴
این محصول بسیار با کیفیت و کارا رو 18 آبان سفارش دادم،لنز سفید(بدون رنگ) موقع رانندگی به مدت 4 ساعت تو آزاد راه تست کردم خیلی خوب کار داد و لنز دودی هم در کوه از ساعت 6 تا 10 صبح بدون کوچک ترین اذیتی واسه چشمام عالی کار داد.دوستان عزیز موقع تعویض لنز حتما دستاتون از چربی پاک کنید چون تمیز کردن لنز اون موقع خیلی سخت میشه.فقط پارچه تمیز کننده لنز تو پک خریداری شده من نبود.
ممنون از سایت خوبتون
امیدوارم به موفقیت سایتتون ادامه بدین
تخفیکس : حامد از توضیحات شما ممنونیم و امیدواریم بتوانیم در کنار شما عزیزان خدمات شایسته تری را ارائه نماییم :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
موسی
موسی
دوشنبه,۲۵,آبان,۱۳۹۴
سلام
امکان حوجود شدن دوبارش هست یا خیر ؟
تخفیکس : موسی جان با سلام و تشکر از تمایل شما برای خرید این محصول با کیفیت بله سعی میشه به زودی زود این محصول مجدد فعال گردد و شما میتوانید در قسمت موجود شد خبرم کن این محصول مشخصات خود را وارد نمایید تا جز اولین کاربرانی باشید که از موجود شدن مطلع میگردید :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)
مجتبی
مجتبی
چهارشنبه,۱۸,آذر,۱۳۹۴
سلام.

بنده از مشتری های ثابت و راضی شما هستم و قبلا هم درخواست کرده بودم تخفیکس عزیز:)

یکی از دوستانم عینک منو دیده و ازش میخواد، یه دونه هم نه، چندتا. از اونجایی که تو بازار نمیشه اطمینان داشت به اصالت و همچین دست دوم نبودن این عینکه آمریکایی (خودتون در جریانید دیگه) من بهش اطمینان دادم که شما کالای با اصالت ارائه میدین (اما الان در کمال تعجب دیدم که تو نظرات اخیر دوستی گفته بود، دستمال پاک کننده ضد بخار تو پک شون نبوده که برام عجیبه! )و ایشون هم یه هفته ای میشه که منتظره...
لطفا هرچه سریع تر شارژ کنید(پک کامل و تخفیکسی تون رو، که چیزیش کم نیس!) که مشتری دست به نقد دارین:)))
تخفیکس : مجتبی جان سلام خوشحالیم که دوستانی مثل شما داریم به روی چشم سعی میکنیم که در اسرع وقت تهیه و موجودی شارژ بشه :)
به نظر شما این نظر مفید بود؟بله(0)خیر(0)

اینترنتی یا تلفنی، تهران یا شهرستان، فرقی نمی کند. ما در کمتر از 24 ساعت محصول شما را برایتان ارسال می کنیم. و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر روزهای کاری در خدمتتون هستیم که به تمام سوالات شما در هر زمینه ای پاسخگو باشیم. همچنین  تمام محصولات 3 روز گارانتی تعویض دارند
در تهران سیستم یکپارچه ای راه اندازی شده است که کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد. در تهران در صورت خرید 5 محصول متفاوت که جمع مبلغشان بیش 100 هزار تومان باشد هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
همچنین شما می توانید هزینه محصولات را پس از دریافت درب منزل به همکار تحویل پرداخت نمایید و یک خرید خوب را در سایت تجربه نمایید. برای مشتریان عزیز شهرستانی نیز کلیه سفارشات تا24 ساعت بعد، تحویل پست می شود و شماره رهگیری مرسوله برای شما پیامک می شود.
در صورتی که محصول خریداری شده آن چیزی نباشد که در توضیحات کالا آمده است طی 48 ساعت مورد را با تماس تلفنی به ما اطلاع دهید تا کالای جایگزین برای شما ارسال شود یا هزینه شما برگشت داده  شود(هزینه محصول + هزینه ارسال)
در نظر داشته باشید تیم پشتیبانی فروشگاه در تمامی مراحل آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات شماست ادامه مطلب...

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند
آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت