2024,04,18,04,23,37,00
لپ تاپ (نوت بوک)>لپ تاپ ایسوس ASUS K451LN به همراه گارانتی دو ساله شرکت سازگار

لپ تاپ ایسوس ASUS K451LN به همراه گارانتی دو ساله شرکت سازگار

لطفا چند لحظه صبر کنید
کد محصول: 2227
هم اکنون موجود نیست
موجود شد خبرم کن
معرفی این محصول به دوستانتان
ویژگی های اصلی محصول
  • ناممحصول : لپ تاپ ایسوس ASUS K551LN - A

  • پردازنده مرکزی:Intel Core i7 4510U 2.00GHz up to 3.10 GHz

  • حافظه RAM:ظرفیت: 6 گیگابایت - نوع: DDR3

  • حافظه داخلی:ظرفیت: یک ترابایت - نوع: هارد دیسک - مشخصات: 5400RPM

  • پردازنده گرافیکی:NVIDIA GeForce GT 840M 4GB

  • صفحه نمایش:14 اینچ از نوع TFT LED-backlit LCD با دقت 1366x768

  • امکانات:DVD-RW Webcam Card Reader Wi-Fi Ethernet Port HDMI Port

  • سایر مشخصات:باتری 4 سلولی - فاقد سیستم عامل

  • اطلاعات کامل در قسمت توضیحات

  • نام محصول : لپ تاپ ایسوس ASUS K551LN - A

  • پردازنده مرکزی:Intel Core i7 4510U 2.00GHz up to 3.10 GHz

  • حافظه RAM:ظرفیت: 6 گیگابایت - نوع: DDR3

  • حافظه داخلی:ظرفیت: یک ترابایت - نوع: هارد دیسک - مشخصات: 5400RPM

  • پردازنده گرافیکی:NVIDIA GeForce GT 840M 4GB

  • صفحه نمایش:14 اینچ از نوع TFT LED-backlit LCD با دقت 1366x768

  • امکانات:DVD-RW Webcam Card Reader Wi-Fi Ethernet Port HDMI Port

  • سایر مشخصات:باتری 4 سلولی - فاقد سیستم عامل

شرایط گارانتی و ارسال
  • به همراه گارانتی دو ساله شرکت سازگار
  • در صورت هر گونه سوال ، با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
  • -------
  • با توجه به کیفیت محصول ، تخفیکس آن را به شما پیشنهاد می نماید
  • ارسال سریع 24 ساعته در تهران با هزینه 5 هزار تومان با امکان پرداخت هزینه درب منزل
  • در تهران قبل از ارسال هماهنگی صورت میپذیرد و مراحل ارسال به صورتی اس ام اسی اطلاع رسانی میگردد
  • ارسال هر روزه به شهرستان در صورت خرید قبل از ساعت 12 ظهر ، به غیر از پنج شنبه ها
  • پس از ارسال مرسولات شهرستان کد رهگیری پستی ، اس ام اس می گردد
تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه 242 اصلی(اورجینال) می باشد
محصولات مشابه با این محصول

توضیحات کلی محصول

مشخصات
برند توضیح
مدل توضیح
مشخصات فیزیکی
ابعاد 22-5 × 258 × 380 میلی‌متر
وزن 2.0 کیلوگرم
پردازنده مرکزی
سازنده پردازنده Intel
سری پردازنده Core i7
مدل پردازنده 4510U
فرکانس پردازنده 2.00GHz up to 3.10GHz
حافظه Cache 4 مگابایت
حافظه RAM
ظرفیت حافظه RAM 6 گیگابایت
نوع حافظه RAM DDR3
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی یک ترابایت
نوع حافظه داخلی هارد دیسک
مشخصات حافظه داخلی 5400RPM
پردازنده گرافیکی
شرکت سازنده پردازنده گرافیکی NVIDIA
مدل پردازنده گرافیکی GeForce GT 840M
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی 4GB
کل حافظه گرافیکی 6144MB
صفحه نمایش
اندازه صفحه نمایش 14 اینچ
نوع صفحه نمایش TFT LED-backlit LCD
دقت صفحه نمایش 1366x768
صفحه نمایش مات
صفحه نمایش لمسی
امکانات
درایو نوری DVD-RW
توضیحات درایو نوری Super-Multi DVD
وبکم
توضیحات وبکم وب کم HD 720p
مشخصات اسپیکر مجهز به تکنولوژی ASUS SonicMaster
حسگر اثر انگشت
کارت خوان
مودم فاقد مودم
شبکه بی سیم Wi-Fi
توضیحات شبکه بی سیم Wi-Fi 802.11b/g/n
بلوتوث بلوتوث داخلی
پورت شبکه Ethernet
توضیحات پورت شبکه Ethernet 10/100/1000 Base T
پورت VGA
پورت HDMI
تعداد پورت USB 3.0 2
تعداد پورت USB 2.0 1
پورت Thunderbolt
پورت Serial
سایر مشخصات
طبقه‌بندی مخصوص بازی , باریک و سبک , کاربری مالتی‌مدیا
نوع باتری 4 سلولی
شارژدهی باتری 4:00 ساعت
توضیحات باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت
سیستم عامل فاقد سیستم‌عامل
نسخه سیستم عامل DOS
امکانات دیگر دارای کیبورد با حروف فارسی
اقلام همراه لپ تاپ کیف اوریجینال
آداپتور و کابل برق
DVD مخصوص درایورهای Windows 8 نسخه 64 بیت
 
 

همانند سنت هر سال، کمپانی تایوانی خوش‌نام و معتبر ایسوس، اوایل سال 2014 میلادی، نسل جدید نوت‌بوک‌های رده‌ی کاربری عمومی K را معرفی نمود. نوت‌بوک‌هایی با تنوع سخت‌افزاری بالا و امکانات فراوان که در آن‌ها، بیش از هر چیز، به ارزش خرید محصول توجه شده است. سری K جدید در دو مدل 14 و 15 اینچی عرضه شده‌اند و ایسوس عرضه‌ی مدل‌های 17 اینچی را متوقف کرد. با همان نگاه اول به این سری، می‌توانید به مهم‌ترین تغییر ایجاد شده در آن‌ها نسبت به مدل‌های سال گذشته، یعنی طراحی و ظاهر دستگاه، پی ببرید.

طراحی و ساخت

ایسوس در تمامی نوت‌بوک‌های 2014 خود، سعی نموده تا بدنه‌ی دستگاه را تا حداکثر ممکنه باریک و سبک نماید و سری K جدید نیز از این قاعده مستثنا نمی‌باشند. مدل‌های K451 و K551 به ترتیب 21 و 23 میلی‌متر ضخامت و 2.0 و 2.2 کیلوگرم وزن دارند که نوت‌بوک‌هایی باریک و سبک قلمداد می‌شوند و جهشی بزرگ نسبت به مدل‌های ضخیم و سنگین‌وزن سال گذشته محسوب می‌گردد. اما قاب پشت صفحه‌نمایش دیگر پلاستیکی نیست و ایسوس سری جدید K را به روکشی فلزی مزین کرده تا سری K را کاملا فراتر از نوت‌بوک‌های رده‌ی کاربری عمومی نشان دهند. برخلاف صفحه‌نمایش و فضای اطراف آن، که کاملا براق است، سمت دیگر دستگاه و قسمت‌های استراحتگاه دست و اطراف کیبورد، روکشی فلزی و کاملا مات دارند.
 


پورت ها و اتصالات

اما این کاهش ضخامت، عواقبی نیز در پی داشته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به حذف خروجی تصویری VGA اشاره نمود. اما به جز این مورد، کمبود خاص دیگری از لحاظ ارتباطی در سری K احساس نمی‌شود. یک عدد پورت USB 2.0 به همراه درایو نوری و شیار کارت خوان دستگاه بر روی لبه شمت راست قرار گرفته اند. دو پورت  USB 3.0، خروجی تصویری HDMI، درگاه شبکه‌ی Ethernet با سرعت حداکثر یک گیگابیت بر ثانیه، درایو نوری، Wi-Fi با استاندارد 802.11b/g/n و بلوتوث، همگی بر روی لبه چپ این نوت‌بوک‌ها قرار داده شده‌اند تا بتوانید به راحتی با سایر لوازم دیجیتالی دیگر ارتباط برقرار کنید.
 

 صفحه نمایش و بلندگوها

هنگامی که دستگاه را روشن می‌کنید، با صفحه‌نمایشی با نور پس‌زمینه‌ی LED و پنل TN مواجه خواهید شد که همانند اکثر نوت‌بوک‌های در این سطح، از دقت نسبتا پایین 768×1366 بهره می‌برد و از نعمت داشتن روکش مات نیز محروم است. روشنایی، کنتراست و کیفیت رنگ‌های تولید شده، کمی نسبت به مدل‌های قبلی بهتر شده‌اند و درمجموع، هنوز هم صفحات نمایش استفاده شده در سری K، چندان چنگی به دل نمی‌زند! البته در نظر داشته باشید که کاربرانی که به دنبال لپ تاپ های 14 اینچی و سبک وزن هستند، معمولا به دنبال دستگاهی برای حمل و جابجایی آسان هستند، پس معمولا به استفاده از لپ تاپ خود در محیط بیرون و زیر تابش خورشید نیازمند هستند. نداشتن یک روکش مات بر روی این صفحه نمایش می تواند برای این دسته از کاربران مشکل زا باشد.
در پایین لبه‌ی جلویی، دو بلندگوی استریو تعبیه شده‌اند که نسبت به بلندگوهای نسل قبل که بالای کیبورد قرار داشتند، کیفیت و شفافیت بهتری دارند و بلندی صدا نیز کمی بهتر شده است. ولی بااین‌وجود، چندان مناسب گوش کردن به موسیقی و یا تماشای ویدئو نمی‌باشند، پس بهتر است اگر طرفدار گوش دادن به موسیقی و یا تماشای فیلم هستید، از بلندگوهای خارجی استفاده کنید. هرچند، تماشای فیلم در یک صفحه نمایش 14 اینچی، ممکن است برای بسیاری از کاربران لذت بخش نباشد.
 

کیبورد و تاچ پد

کیبورد جزیره‌ای با کلیدهای مشکی و بزرگ، در میان فضایی نقره‌ای رنگ و آلومینیومی، خودنمایی می‌کند. کلیدها به خوبی طراحی شده‌اند و به لطف ابعاد بزرگ، فضای کافی و آستانه و عمق مناسب، می‌توان به سرعت و با خطای کم، با آن‌ها تایپ نمود. کلیدهای Num-Pad برای حفظ فاصله کلیدهای کیبورد و همچنین کمبود جا و البته کوچک شدن دستگاه حذف شده اند.
تاچ پد هم به تکنولوژی جدید Smart Gesture مجهز شده که طبق ادعای ایسوس، باعث افزایش دقت و حساسیت تاچ پد می‌شود. در ضمن با نصب درایور و نرم‌افزار مربوط به تاچ پد در ویندوز 8، می‌توانید از فرمان‌های لمسی خاص آن، مثل اسکرول یا زوم دوانگشتی و سوئیچ بین آخرین برنامه‌ها، بهره‌مند شوید. تاچ پد به اندازه کافی بزرگ هست و شما کمبودی در استفاده با آن احساس نمی کنید. کلیدهای تاچ پد به صورت پنهان در داخل بدنه جای داده شده اند و با یک خط عمودی کوچک از هم جدا شده اند. در مجموع، تاچ پد از کیفیت مناسبی برخوردار است.
 

سخت افزار و باتری

اما مدل 14 اینچی K451LN، که جزو مدل‌های با کیفیت این سری محسوب می‌شود، از یک پردازنده‌ی مرکزی قدرتمند Intel Core i7 4510U استفاده می‌کند که پردازنده ایست کم‌مصرف و با ولتاژ پایین، ولی قدرت کافی برای انجام کلیه‌های وظایف روزمره را فراهم می‌کند. این پردازنده، در کنار کارت گرافیکی مجزای NVIDIA GeForce GT 840M با چهار گیگابایت حافظه‌ی اختصاصی و 6 گیگابایت حافظه‌ی RAM، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بر روی K451LN حتی برای انجام سنگین‌ترین محاسبات، مانند ویرایش عکس و ویدئو، برنامه‌نویسی و اجرای بازی‌های کامپیوتری نیز حساب کنید. یک ترابایت حافظه‌ی داخلی هم به شما این اطمینان را می‌دهد تا کمبودی از بابت ذخیره‌ی فایل‌ها و اطلاعات خوداحساس نکنید.
به لطف باتری 4 سلولی لیتیوم-پلیمر دستگاه با ظرفیت 3000 میلی‌آمپرساعت و بهره‌گیری از پردازنده‌ی مرکزی کم‌مصرف Haswell، می‌توانید با یک بار شارژ K451LN، تا حداکثر 4:30 ساعت به مرورگری اینترنت بپردازید که برای یک نوت‌بوک رده‌ی کاربری عمومی، میزان رضایت بخشی محسوب می‌گردد.

جمع بندی

K451LN یک نوت‌بوک رده‌ی کاربری عمومی سطح بالاست و به لطف قدرت پردازشی بالا، پورت‌ها و اتصالات کامل، بدنه‌ی باریک، سبک، خوش‌ساخت و باکیفیت و کیبورد و تاچ پد حرفه‌ای، می‌تواند تقریبا نیاز هر نوع کاربری را پوشش دهد. اگر ایسوس، دقت صفحه‌نمایش این مدل را به Full HD ارتقا داده بود، به جرات می‌توانست عنوان برترین نوت‌بوک رده کاربری عمومی را به خود اختصاص دهد ولی به هر صورت، دقت صفحه‌نمایش، فدای ارزش خرید دستگاه شده است. پس اگر به دنبال یک نوت‌بوک همه‌فن‌حریف هستید، حتما نسل جدید ASUS K را جزو انتخاب‌های خود قرار دهید.
مرتب سازی:
ثبت نظر جدید
سوالات خود را درباره این محصول مطرح یا نظرات و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید:

اینترنتی یا تلفنی، تهران یا شهرستان، فرقی نمی کند. ما در کمتر از 24 ساعت محصول شما را برایتان ارسال می کنیم. و از ساعت 9 صبح تا 5 عصر روزهای کاری در خدمتتون هستیم که به تمام سوالات شما در هر زمینه ای پاسخگو باشیم. همچنین  تمام محصولات 3 روز گارانتی تعویض دارند
در تهران سیستم یکپارچه ای راه اندازی شده است که کالا حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش به دست مشتریان می رسد و هزینه آن نیز بطور یکسان فقط 5 هزار تومان می باشد. در تهران در صورت خرید 5 محصول متفاوت که جمع مبلغشان بیش 100 هزار تومان باشد هزینه ارسال رایگان خواهد بود.
همچنین شما می توانید هزینه محصولات را پس از دریافت درب منزل به همکار تحویل پرداخت نمایید و یک خرید خوب را در سایت تجربه نمایید. برای مشتریان عزیز شهرستانی نیز کلیه سفارشات تا24 ساعت بعد، تحویل پست می شود و شماره رهگیری مرسوله برای شما پیامک می شود.
در صورتی که محصول خریداری شده آن چیزی نباشد که در توضیحات کالا آمده است طی 48 ساعت مورد را با تماس تلفنی به ما اطلاع دهید تا کالای جایگزین برای شما ارسال شود یا هزینه شما برگشت داده  شود(هزینه محصول + هزینه ارسال)
در نظر داشته باشید تیم پشتیبانی فروشگاه در تمامی مراحل آماده پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات شماست ادامه مطلب...

خریداران این محصول، این کالاها را نیز خریده اند
آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت