اعتبار هدیه چیست؟

با شنیدن عبارت " اعتبار هدیه" شاید به یاد اپراتور های تلفن همراه و سیم کارت های اعتباری بیفتید! و پیامک معروف که با این مقدار شارژ مبلغ ایکس ریال اعتبار هدیه دریافت نمایید.

حالا در فروشگاه اینترنتی 242 نیز با هر بار خرید مبلغی به عنوان اعتبار هدیه دریافت می کنید که می توانید در خرید های بعدی از این اعتبار استفاده نمایید


اگر شما از مشتریان همیشگی فروشگاه اینترنتی 242 هستید و مرتبا برای خود و دوستانتان از ما خرید می کنید و انتظار دارید که به عنوان یک مشتری دائمی برای شما امتیازات خاصی در نظر گرفته شود و یا اگر شما از همان مشتریان عزیزی هستید که از ما انتظار تخفیفی فراتر از حداکثر برای مشتریان قدیمی و وفادار را دارید، اعتبار هدیه 242 مخصوص شماست


البته از ویژگی‏‌های خرید اینترنتی شفافیت در قیمت گذاری و امکان خرید با قیمت مناسب است و معمولا کالاها برای همه مشتریان یک فروشگاه اینترنتی چه آنها که تنها گاهی خرید می‏‌کنند و چه آنها که جزو مشتریان دائمی و پر و پا قرص آن فروشگاه هستند با قیمت‏‌های یکسانی عرضه می‏‌شوند که این خود حاکی از شفافیت و البته یک فرصت ارزشمند برای کاربران است.

با این وجود نگاه ویژه‏‌ی فروشگاه اینترنتی 242 به مشتریان وفادار باعث شد تا طرح اعتبار هدیه را برای آنها در نظر بگیرد. نگاهی ویژه و فراتر از درصد تخفیفی محدود.

حالا هرچه بیشتر سفارش دهید، ارزان‏تر می‌‏خرید!


اعتبار هدیه، همان‌طور که از نامش بر‏می‌‏آید، یک اعتبار الکترونیکی است که پس از خرید بعضی کالاها، در حساب شما منظور می‏‌شود. در حقیقت شما پس از خرید از فروشگاه اینترنتی 242 بسته به ارزش کالای خریداری شده و چند مشخصه دیگر، مبلغی به شما اعتبار هدیه داده می شود.


لازم است توجه شما را به چند نکته جلب نماییم:
اعتبار هدیه، مبلغیست ویژه که ما جهت تشویق حداکثری، به همه‏‌ی مشتریان خود اعطا می‏‌کنیم. با این حال این مشتریان دائمی هستند که می‏‌توانند از آن بیشترین بهره را ببرند.
اعتبار هدیه، ماهیت ریالی داشته و در حقیقت دقیقا مثل پول عمل می کند.
میزان دریافت اعتبار هدیه برای هر کالا متفاوت بوده و از قبل در کنار قیمت هر محصول درج شده است.
اگر در خریدهای قبلی اعتبار هدیه کسب کرده‏‌اید، برای خرید کالای بعدی امکان استفاده از تمام یا بخشی از آن وجود دارد.
در حال حاضر تاریخ انقضا اعتبار هدیه از زمان دریافت آن 30 روز بوده و در صورت استفاده نشدن تا پایان این مدت، باطل خواهد شد.

چگونگی استفاده از اعتبار هدیه و موجودی سایت

آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت