حریم خصوصی

اطلاعات شخصی کاربران تخفیکس
فروشگاه اینترنتی 242 خود را ملزم و متعهد به حفظ اطلاعات و حریم شخصی کاربران همچون نام و نام خانوادگی، ایمیل و ....  که هنگام عضویت دریافت می نماید، می داند.

فروشگاه 242(تخفیکس) تعهدات خود را در حفظ اطلاعات شخصی مشترکین تخفیکس به شرح زیر اعلام می نماید:
پس از وارد شدن به فروشگاه 242(تخفیکس) صفحاتی که باز می نمایید، در بانک اطلاعاتی ما ثبت می شود تا بتوانیم آماری از بازدیدکنندگان بخش های مختلف داشته باشیم و بخش های پرطرفدارتر را برای کاربران پررنگ تر نماییم.
فروشگاه 242(تخفیکس) در زمینه جمع آوری اطلاعات فقط موارد (نام و نام خانوادگی،ایمیل،شماره تماس) را از شما بصورت الزامی دریافت می نماید تا بتوانیم خدمات مناسبی به شما ارائه دهیم.

ویرایش اطلاعات توسط کاربران
شما پس از عضویت در سایت و در هر زمانی که بخواهید می توانید مشخصات خود را تغییر دهید، شما پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور می توانید، روی دکمه حساب کاربری  کلیک نموده و مشخصات خود را تصحیح نمایید.

دسترسی به اطلاعات
قابل ذکر است 242 متعهد به حفظ اطلاعات کاربران بوده است و این اطلاعات را در اختیار هیج سازمان، مرکز و یا فردی خارج از تیم خود قرار نمی دهد.
همچنین دسترسی به اطلاعات برای افراد فروشگاه 242 نیز محدود است و فقط افرادی که نزدیک ترین رابطه را با کاربران دارند و مسئولیت پشتیبانی مشتریان را بر عهده دارند به این اطلاعات حفاظت شده دسترسی خواهند داشت.

محدود کردن خبرنامه
ما هموراه تلاش می کنیم تا محصولات مناسب سلیقه شما را برایتان ارسال کینم در بخش مشخصات من می توانید ایمیل های روزانه خود را به موضوعات مورد علاقه خود محدود نمایید مثلا: با علامت زدن تفریحی فقط تفریحات تخفیکس برای شما ارسال می شود.
برخی نیز علاقه ای به ارسال ایمیل ندارند و فقط از طریق سایت می خواهند در جریان پیشنهادات جدید قرار گیرند، آنها نیز می توانند از طریق لینکی که در پایین ایمیل ها موجود است بطور کامل خبرنامه را مسدود نمایند.

آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت