تعهدات فروشگاه 242(تخفیکس) نسبت به مشتریان خود

فروشگاه 242 هموراه تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا خریدی رضایت بخش را برای شما به همراه داشته باشد لذا،

ما متعهد می شویم اگر شما از محصولات و خدمات ما ناراضی بودید، هزینه با شرایط زیربه شما مستردد می گردد:

ما همیشه به دنبال ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان خود هستیم ،  این تعهد ما نسبت به شماست. در صورتی که از خدمات یا محصولات ما ناراضی بودید میتوانید با بخش پشتیبانی فروشگاه از طریق تلفن یا قسمت تماس سایت یا راههای ارتباطی دیگر ارتباط برقرار نموده و این موضوع را اطلاع دهید ما رضایت شما را در خدمات تضمین می نماییم.

در صورت عدم رضایت شما هزینه محصولات شما با شرایط زیر مستردد گردد:

  • در صورتی که محصول خریداری شده آن چیزی نباشد که در تبلیغات تخفیکس آمده است در صورتی که موضوع در 48 ساعت آینده اطلاع داده شود هزینه شما برگشت داده خواهد شد(هزینه محصول + هزینه ارسال).
    • تذکر: محصول خریداری شده نباید استفاده شده باشد.
  • تمامی محصولات سایت دارای 7 روز گارانتی بازگشت می باشد و در صورتی که مشکلی در کارکرد محصول خریداری شده وجود داشت باید حداکثر طی این زمان(یا اولین روز غیر تعطیل بعدی) از طریق تماس تلفنی به تخفیکس اعلام گردد تا پس از بازدید محصول در محل تخفیکس، محصول جایگزین تحویل گردد.

برای استفاده از گارانتی 7 روز شرایط زیر را رعایت نمایید

  1.  محصولات که دارای پلمپ شرکتی می باشد شامل 7 روز گارانتی بازگشت نمی شود و در صورت وجود مشکل باید با خدمات پس از فروش و یا گارانتی مربوطه محصول ارجاع شود.
  2.  7 روز گارانتی بازگشت برای تمامی محصولات می باشد و محصولاتی که مدت زمان گارانتی در آنها ذکر شده به همان مدت از گارانتی برخوردار خواهند بود.
  3. جعبه و متلقات محصول باید تا پایان هفت روز نگهداری شود و از دور ریختن آن خودداری نمایید و در صورت استفاده از گارانتی بازگشت به همراه محصول ارسال گردد.
  4.  برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از گارانتی بازگشت را از بین خواهد برد.
  5. این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
آخرین محصولات دیده شده
Copyright © 2011-2024 242.ir
عضویت در خبرنامه فروشگاه اینترنتی 242

با عضویت در خبرنامه فروشگاه می توانید جز اولین افرادی باشید که از تخفیف های ویژه محصولات مطلع می شوید
همچنین شما می توانید در کانال تلگرام فروشگاه https://telegram.me/shop242 نیز عضو شوید.

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
موجود شد خبرم کن

ضمن تشکر از اعتماد و حسن انتخاب شما. با وارد کردن شماره تلفن همراه و پست الکترونیکی خود بلافاصله بعد از تامین این محصول از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع می دهیم.تا جز اولین افرادی باشید که از موجودی این محصول مطلع می شوید

آدرس ایمیل :
تلفن همراه :
ثبت